אופניים חשמליים – העתיד כבר כאן

אופניים חשמליים, הופכים להיות אופציה טובה, יעילה, לא יקרה ונוחה מאוד לנסיעה בעיר. עם הזמן אנו רואים יותר ויותר אופניים חשמליים בשימוש ברחובות ערים רבות ברחבי ישראל, ובערים רבות בכל רחבי העולם. המחיר של אופניים חשמליים הוא מעט יקר, אך עם הזמן גם הוא יורד והופך את האופניים החשמליים למשתלמים

אופניים חשמליים, הופכים להיות אופציה טובה, יעילה, לא יקרה ונוחה מאוד לנסיעה בעיר. עם הזמן אנו רואים יותר ויותר אופניים חשמליים בשימוש ברחובות ערים רבות ברחבי ישראל, ובערים רבות בכל רחבי העולם. המחיר של אופניים חשמליים הוא מעט יקר, אך עם הזמן גם הוא יורד והופך את האופניים החשמליים למשתלמים ולכדאיים עבור הרבה אנשים.

הטכנולוגיה שבה משתמשים באופניים חשמליים היא פשוטה- מחברים מנוע למערכת ההילוכים או לאחד מהגלגלים, וזהו. לרוב ניתן לרוב מנוע לכל אופניים קיימים, כך שאין צורך ברכישה של אופניים ייעודיים או מיוחדים לשם הפיכתם לאופניים חשמליים. עם זאת, אופניים בעלי מעצורי דיסק או בלמים, הם אופניים שניתן להתקין עליהם רק אחד מסוגי המנועים הקיימים בשוק, ובכל מקרה כדאי לעשות את הסבתם אצל אדם מנוסה שיודע כיצד לבצע עבודה טובה ואיכותית.

המנוע שלהם עובד על בטרייה (סוללה), כך שמלבד הנוחות, זוכים באופניים שקטים שאינם מזהמים את הסביבה. חלק מהאופניים החשמליים הייעודיים הם בעלי מאפיינים נוחים אחרים- כמו יכולת קיפול- כך שינתן לניידם בין רכבות, וכך לנסוע מרחקים גדולים בעזרת השימוש באופניים. קיימים כיום אנשים שגרים במקום מרוחק ממקום העבודה שלכם, אך נוסעים לתחנת הרכבת עם האופניים, מקפלים אותה, עולים לרכבת, יורדים בתחנת היעד שלהם ומשם ממשיכים בנסיעה על האופניים, וכך לא מפעילים כלל מכונית, מונעים זיהום אוויר ובמקרים רבים חוסכים זמן רב ועצבים שהיו מנת חלקים אם היו נאלצים לנהוג בכל יום ולהתמודד עם הפקקים הרבים.

אופניים חשמליים

היתרונות שמוצאים אנשים רבים בשימושם הם השקט שנלווה לרכיבה עליהם, ההימנעות מבעיות של חנייה ופקקים שקיימים ברמה גבוהה בערים, ועוד. ישנם אנשים שנוסעים עם הרכב הפרטי שלהם לעיר אך חונים במגרשי חנייה גדולים שיש בשולי הערים, ואז מוציאים מתא המטען שלהם אותם וממשיכים בדרכם.

אם החלטתם לרכוש סוג כזה, ואין לכם אופניים שאתם רוצים להסב למטרה הזאת, שימו לב ובדקו את פרטי האופניים שמציעים לכם. נוסף על איכות המנוע וסוגו, יש לבדוק דברים נוספים. המעצורים צריכים להיות איכותיים ואמינים, כיוון שייתכן שתאלצו להשתמש בהם מעת לעת, איכות ההילוכים היא חשובה מאוד לרכיבה, וכך גם אמינות העסק שממנו אתם רוכשים את האופניים.

דאגו לרכוש את האופניים מבית עסק שיבטיח לכם עזרה וטיפול במקרה של  צורך בתיקונים, בית עסק שיש לו את הידע בתחום האופניים החשמליים, התקנתם ותיקונים וכמובן בית עסק שמעניק לכם אחריות מסוימת על האופניים.
כמו כן, לפני שאתם רוכשים, כדאי מאוד וחשוב לבצע רכיבת ניסיון אחת לפחות. בדקו שהאופניים נוחים לכם, שהם במידתכם, אם מדובר באופניים מתקפלים בדקו שאתם מצליחים לקפל אותם בקלות ושהם נכנסים בלי בעיה לתא המטען של המכונית, וכך הלאה. אם תרכשו אופניים חשמליים שמתאימים לכם, תוכלו ליהנות משעות רבות של רכיבה פשוטה ונוחה, עם מינימום של מאמץ ומקסימום שימוש ונוחות.

    Scroll to top caret