הדפסה על חולצות- להיות ייחודי

תמיד אנחנו רוצים לחדש, לגוון את חיינו, ליצור משהו חדש שבחבר’ה עדיין לא שמעו, לשלב בין אלמנטים אישיים בחיינו לבין החברתיים, הדפסה על חולצות מאפשרת בדיוק את זה, ועוד. ישנם שלושה סוגים של הדפסה על חולצות: 1.      מדבקות – שיטה מסורתית ואך עדיין פופולארית היא הדפסה באמצעות מדבקות. הדפסת הכיתוב

תמיד אנחנו רוצים לחדש, לגוון את חיינו, ליצור משהו חדש שבחבר’ה עדיין לא שמעו, לשלב בין אלמנטים אישיים בחיינו לבין החברתיים, הדפסה על חולצות מאפשרת בדיוק את זה, ועוד.

ישנם שלושה סוגים של הדפסה על חולצות:

1.      מדבקות – שיטה מסורתית ואך עדיין פופולארית היא הדפסה באמצעות מדבקות. הדפסת הכיתוב או התמונה על מדבקה, הדבקת המדבקה על החולצה הרצויה באמצעות תנור חם.

2.      משי – שיטה פופולארית ונפוצה היא באמצעות יצירת שבלונה וצביעת החולצה מסביב לה. באמצעות שיטה זו יוצרים מעין גלופה באמצעות רשת חוטי משי, את הגלופה מצמידים לחולצה ולאחר מכן צובעים עם נוזל ההדפסה את החולצה מסביב לגלופה.

3.      דיגיטאלית ישירה – שיטה מודרנית, איכותית אך היקרה ביותר היא ביצוע ההדפסה באמצעות מכונת הדפוס באופן ישיר. הציור או הכיתוב מועברים למחשב וההדפסה נעשית על החולצה כמו כל הדפסת דף אחרת, התוצאה: הדפסת חולצה איכותית בה הדיו אינו דוהה. באמצעות שיטה זו ניתן להדפיס על החולצה את אשר תחפצו בו, כל שעליכם לעשות זה להעביר את התמונה או הכיתוב הרצויים למחשב בית הדפוס, אם זה על ידי דיסק און קי או דיסק רגיל, ושם יבצעו את העבודה בשבילך.

הדפסה על חולצות

חולצה מודפסת – טרנד שיווקי:

הדפסה על חולצות פותחת צוהר חדש לעולם של מתנות, מקוריות, חידושים ואופנה, הן בראייה אישית והן בראייה שיווקית. הדפסה על חולצה היא דרך מצוינת לפנק את אהובינו, לשמח, לחדש ולגוון את המלתחה שלנו בציורים ואמרות האהובים עלינו, אך בראייה שיווקית גם דרך עוד יותר טובה לתפוס שתי ציפורים במכה. הדפסה על חולצות משמשת כיום כדרך פופולארית על ידי חברות רבות לשווק את המותג שלהן באמצעות חלוקת מתנות בדמות חולצות מודפסות עם לוגו החברה, כך לקוחות החברה וכים למתנה אך באותה נשימה גם למפרסמים ומפיצים ברבים את שם החברה בכל פעם שהם לובשים את החולצה ויוצאים עימה לרחוב.

הדפסה על חולצות מאפשרת ללקוח לקחת את האופנה לידיים שלו, וליצור איזו חולצה שרק ירצה, בין אם זה כוכב טלוויזיה או משפט מצחיק ואישי שהיה רוצה להדפיס על החולצה – הכול אפשרי. לצד עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות, הדפסה על חולצות גם חוסכת את הכסף שהייתם משקיעים ברכישת חולצות מרשתות מותגים. חולצות אומנם עם כיתובים וציורים שונים ומקוריים אך יקרים בהרבה מהדפסה עצמית על חולצה חלקה.

הדפסה על חולצה לאירועים

כיום הדפסת חולצות תופסת תאוצה בהפקות אירועים מקטנים לגדולים, ימי הולדת בגן או בבית הספר, בר/בת מצווה, חתונות וכל אירוע בלתי נשכח אחר כולל בתוכו יותר ויותר הדפסת חולצות עם תמונה של חתן או כלת האירוע, כיתובים מגניבים ומקוריים ועוד. הדפסת חולצות כמתנה לאורחי האירוע מאפשרת למארגניו לחלק מתנה חמודה שתזכיר להם שנים לאחר מכן את האירוע המרגש.

בכל אירוע אשר תרצו לחרוט בזיכרונות האורחים בשילוב של מתנה מקורית תוכלו ליצור חולצות מודפסות. למשל, חולצות מודפסות עליהן מוטבעת תמונה של החתן והכלה עם כיתוב "אני מהצד של…", אותם ילבשו חבריהם הטובים ביותר כהפתעה לזוג המאושר בזמן הריקודים וההילולה, זאת ועוד רעיונות מקוריים רבים אחרים יכולים להשתלב בכל אירוע עם הדפסת חולצות.

    Scroll to top caret