הסרת נגעים בלייזר: עור נקי וחלק

הסרת נגעים בלייזר היא הליך שניתן לעשות כדי להסיר נגעים בעור, כגון יבלות ושומות. ההליך מבוצע באמצעות לייזר למיקוד התאים בנגע. הלייזר פוגע בתאים כך שנגעים נושרים ונעלמים. העור סביב הנגע יחלים עם הזמן ויהיה נקי מכל צלקת גלויה. המשיכו לקרוא, כל מה שרציתם לדעת על עור נקי מנגעים. מהם

הסרת נגעים בלייזר היא הליך שניתן לעשות כדי להסיר נגעים בעור, כגון יבלות ושומות. ההליך מבוצע באמצעות לייזר למיקוד התאים בנגע. הלייזר פוגע בתאים כך שנגעים נושרים ונעלמים. העור סביב הנגע יחלים עם הזמן ויהיה נקי מכל צלקת גלויה. המשיכו לקרוא, כל מה שרציתם לדעת על עור נקי מנגעים.

מהם הסוגים הנפוצים של נגעים בעור?

נגעי עור הם הביטוי הנפוץ ביותר של מחלות עור. הם יכולים להיות שפירים או ממאירים, וקיימים סוגים שונים. הסוגים הנפוצים ביותר של נגעים שמוסרים בהליך זה הם קרצינומות של תאי בסיס, קרצינומות של תאי קשקש וקרטואקנטומה. סוגים אלה של תאים סרטניים יכולים לצמוח בכל חלק בגוף, אך הם נמצאים לרוב בצוואר, בראש ובידיים.

איך מתבצע הליך של הסרת נגעים בלייזר?

הטיפול בנגעי עור דורש מיומנות וניסיון רבים, שכן הוא כולל שלבים שונים כמו ניתוח, הזרקות וטיפולים בלייזר. בשימוש בטיפול בלייזר, זמן ההחלמה קצר יחסית והתוצאות מספקות ביותר. הליך להסרת נגעים בלייזר הוא סוג של הליך קוסמטי העושה שימוש בקרני לייזר ממוקדות. בניתוח זה ניתן להסיר נגעים שפירים או ממאירים מהעור. ההליך מבוצע בדרך כלל על ידי רופא עור וכולל שימוש בקרן לייזר להרס הרקמה המדוברת. לאחר ההליך הנגעים נושרים מעצמם והעור נותר חלק ונקי.

טיפולים חדשניים להסרת נגעים בלייזר

הליך זה הוא טכניקה כירורגית המסירה את הנגע בעור באמצעות קרני לייזר. ישנם 2 סוגים שונים של הליך הסרת נגעים בעור – אקטיבי ופסיבי. הסרת נגעים אקטיבית כוללת אידוי של הרקמה שנפגעה בטיפול. הסרת נגעים פסיבית כוללת חיתוך הרקמה בעזרת אזמל או מכשיר כירורגי אחר. טיפול בנגעים בעור באמצעות קרני לייזר מאפשר החלמה מהירה ותוצאות מיטביות.

הסרת-נגעים-בלייזר

מהם היתרונות של הסרת נגעים בלייזר?

טיפול בלייזר הוא הליך לא פולשני ויעיל במיוחד. ההליך החדשני פועל על ידי מיקוד  קרני הלייזר בנגע שמעוניינים להסיר. הקרניים נספגות לאחר מכן על ידי המערכת החיסונית של הגוף, והנגעים בסופו של דבר מתפרקים ומסולקים מהגוף עם הזמן.

היתרונות של הסרת נגעים בעור בטיפול חדשני זה כוללים:

– תהליך ריפוי מהיר יותר מטיפולים אחרים 

– סיכון מופחת לזיהומים ואלרגיות. 

– סבירות מופחתת ביותר להצטלקות.

– פחות כואב מטיפולים אחרים.

    Scroll to top caret