הרמת חזה: תחושת נשיות מחודשת

נשים רבות שוקלות ניתוח הרמת חזה על מנת להרגיש טוב יותר עם המראה שלהן וכדי לשפר את תחושת הביטחון והנשיות שלהן. ניתוח זה הוא הליך כירורגי המעצב מחדש את השדיים על ידי הסרת עודפי עור ורקמות. ההליך יכול להתבצע בקרב נשים בכל גיל ומטרתו העיקרית לשפר את מראה השדיים שלהן

נשים רבות שוקלות ניתוח הרמת חזה על מנת להרגיש טוב יותר עם המראה שלהן וכדי לשפר את תחושת הביטחון והנשיות שלהן. ניתוח זה הוא הליך כירורגי המעצב מחדש את השדיים על ידי הסרת עודפי עור ורקמות. ההליך יכול להתבצע בקרב נשים בכל גיל ומטרתו העיקרית לשפר את מראה השדיים שלהן ולצד זאת את המראה הכללי ותחושת הדימוי העצמי.

מהו ניתוח הרמת חזה וכיצד הוא מתבצע? המשיכו לקרוא וגלו

מהם היתרונות של ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה יכול להתבצע כפרוצדורה בפני עצמה או בשילוב עם סוג אחר של ניתוח פלסטי. הוא מבוצע בדרך כלל כדי להעלות ולעצב מחדש חזה נפול ולהסיר עודפי עור שהצטברו במהלך השנים. ההליך יכול גם לעזור למטופלות אשר ירדו במשקל, חוו הריון, הנקות ולידות. לניתוח זה קיימים יתרונות רבים, ביניהם: שיפור מראה השדיים, ביטחון עצמי טוב יותר, חזרה למראה צעיר יותר, שיפור כללי באיכות החיים ועוד מגוון יתרונות.

הרמת חזה

כיצד ניתוח הרמת חזה מתבצע?

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי המעצב מחדש את החזה הנפול למראה צעיר וזקור יותר. ההליך מרים וממצק את השדיים. ישנן טכניקות שונות לביצוע הניתוח והטכניקה הטובה ביותר עבור כל מטופלת תהיה תלויה בגורמים כמו גיל, גמישות העור, גודל החזה, תנוחת הפטמה וצורת השד הכללית. הטכניקה הנפוצה ביותר נקראת מסטופקסי (Mastopexy) "עוגן" שבה מבוצעים חתכים סביב הפטמה ומתחת לזרוע (בית השחי). לאחר מכן הכירורג הפלסטי מרים את עור השד כלפי מעלה וממקם את הפטמה במקומה החדש.

מהו זמן ההחלמה לאחר ניתוח הרמה?

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על תהליך ההחלמה שלכן לאחר הרמת חזה. הגורמים השכיחים ביותר הם סוג הניתוח, הניסיון של המנתח אשר מבצע את ההליך, סוג ההרדמה והאם נעשה שימוש בחומר הרדמה כללית או לא. זמן ההחלמה יהיה תלוי גם בפעילות שתעשו לאחר הניתוח. חשוב לנוח ולהימנע מהרמת דברים כבדים ככל האפשר לפחות במהלך השבועיים או שלושה הראשונים. חשוב לזכור שכל אחת מחלימה באופן שונה מהניתוח. כל אחת מחלימה בזמנה ויש כאלו מכן שייקח להן חודש עד שתרגישו שוב כמו עצמכן, בעוד שאחרות עשויות לחזור לשגרה הרגילה שלהן תוך מספר ימים או שבועות בלבד.

    Scroll to top caret