טיסות להונג קונג

הונג קונג שבסין מורכבת מהאי הונג קונג, מהאי קאולון ומהטריטוריות החדשות והיא מתחברת לסין. שטחה כולל יותר מ-230 איים, כשהמאוכלס ביותר מביניהם הוא האי שנקרא הונג קונג. העיר נמצאת כיום בשלטון סין, אך נהנית מאוטונומיה. הונג קונג היא יעד תיירותי פופולארי מאוד והיא מושכת אליה אנשי עסקים רבים, כמו גם

הונג קונג שבסין מורכבת מהאי הונג קונג, מהאי קאולון ומהטריטוריות החדשות והיא מתחברת לסין. שטחה כולל יותר מ-230 איים, כשהמאוכלס ביותר מביניהם הוא האי שנקרא הונג קונג. העיר נמצאת כיום בשלטון סין, אך נהנית מאוטונומיה. הונג קונג היא יעד תיירותי פופולארי מאוד והיא מושכת אליה אנשי עסקים רבים, כמו גם תיירים. היא נחשבת למרכז עסקי עולמי ולמקום מושלם לערוך קניות מכל הסוגים.

בהונג קונג אטרקציות רבות, בהן הקאולון- זהו איזור פופולארי שבו חנויות רבות, מסעדות ופאבים, כמו גם כמה מקדשים וחופים יפים שכדאי לבקר בהם. האי הונג קונג הוא איזור העסקים העיקרי שבהונג קונג ובו תמצאו גורדי שחקים עצומים בגובהם, מסעדות וחנויות שונות, מוזיאונים ומקדשים. האי לנטאו הוא אי גדול יחסית, ובו אתרים תיירותיים רבים, אחד מהם הוא פסל הבודהה הענקי שנמצא ליד מנזר מפורסן בשם פו לין. כמו כן, באי תמצאו את הדיסנילנד של הונג קונג- שהביקור בו מומלץ לכל המשפחה.

אם אתם מחפשים אטרקציות שמיועדות למבוגרים- תוכלו להגיע למקאו- שנחשבת לעיר ההימורים של המזרח כולו וניתן להגיע אליה בעזרת שייט של כשעה בסירה מהונג קונג. בעיר תמצאו בתי קזינו רבים בהם ניתן להמר וליהנות.
קיימות טיסות סדירות להונג קונג וטיסות צ’רטר שמצטרפות לסדירות בעת הצורך. מכיוון שהונג קונג נמצאת במזרח הרחוק, הטיסה אליה אינה זולה כלל וכלל, ולכן כדאי לבדוק מראש ולהשוות בין המחירים השונים שמוצעים בשוק. הטיסה להונג קונג היא ארוכה למדי ונמשכת קרוב ל-11 שעות. ישנן כמה חברות תעופה המפעילות קווי טיסה להונג קונג, בהן אל על ואייר פראנס. אל הונג קונג מגיעים דרך בנגקוק, שממנה טסים במשך כשלוש שעות עד ההגעה להונג קונג. את טיסת ההמשך ניתן לרכוש עוד מישראל, או לחכות להגעה ולקנות כרטיס במקום.

טיסות להונג קונג

כאשר תגיע לשדה התעופה של הונג קונג, שנפתח בשנת 1998, ייתכן שתופתעו מהעיצוב המרשים שלו. כמו כן, השדה נחשב לשדה איכותי, נוח וידידותי מאוד, והוא גדול מאוד- נחשב לשדה השלישי בכמות הפעילות שבו מבין כלל שדות התעופה שבאסיה. בשנים האחרונות שדה התעופה נחשב לשדה הטוב בעולם. בכל יום עוברות בו מאות טיסות, ולרוב ניתן להגיע להונג קונג בטיסה ישירה מרוב ארצות העולם. הונג קונג מלאה באפשרויות לתיירים, כך שההנאה בה בטוחה ואנשים רבים נוטים לחזור אליה פעם אחר פעם.

מי שרוצה לטוס להונג קונג בוודאי ירצה לרכוש טיסה זולה ואיכותית ויש לכך כמה אפשרויות. אם ידוע לכם המועד שבו תרצו לבקר בהונג קונג זמן רב מראש, תוכלו לרכוש כרטיס כמה חודשים לפני הטיול, לחלק לתשלומים ואולי לקבל מחיר טוב. גם בהונג קונג יש עונות בוערות שבהן מגיעים תיירים רבים, ולכן מחירי הטיסות עולים. אפשרות נוספת היא לחכות לרגע האחרון, או לרגע האחרון עבורכם, ורק אז להזמין. פעמים רבות טיסות לא מלאות מוזילות את מחירי הכרטיסים שנותרו, וכך ניתן להשיג כרטיס מוזל בהזדמנות. כמובן שלאפשרות הזאת יש גם סיכונים, כיוון שלא בטוח שיישארו כרטיסים עבורכם.

    Scroll to top caret