טיסות ללוס אנג’לס – העיר שיש בה הכל מהכל

טיסות ללוס אנג’לס הן מצרך מבוקש במיוחד הן בתוך ארצות הברית והן מחוצה לה. גם מישראל יוצאות מדי שבוע שלל טיסות ללוס אנג’לס, בכל עונות השנה והסיבה ברורה: לוס אנג’לס, העיר השנייה בגודלה בארצות הברית, מציעה מבחר אפשרויות תיור ובילוי וגם הזדמנויות תעסוקה יוצאות דופן. בניגוד ליעדים רבים ברחבי העולם,

טיסות ללוס אנג’לס הן מצרך מבוקש במיוחד הן בתוך ארצות הברית והן מחוצה לה. גם מישראל יוצאות מדי שבוע שלל טיסות ללוס אנג’לס, בכל עונות השנה והסיבה ברורה: לוס אנג’לס, העיר השנייה בגודלה בארצות הברית, מציעה מבחר אפשרויות תיור ובילוי וגם הזדמנויות תעסוקה יוצאות דופן.

בניגוד ליעדים רבים ברחבי העולם, מחירי הטיסות לא משתנים עם עונות השנה, ואחת הסיבות לכך היא האקלים הנהדר ובו 35 ימי גשם בלבד בשנה, כ-24 מעלות צלזיוס בממוצע בימי הקיץ ו-12 מעלות צלזיוס בחורף הנוח יחסית. יחד עם זאת, סובלת לוס אנג’לס מזיהום אוויר ניכר בשל השימוש הרב במכוניות ובגלל מיעוט הגשם, אם כי בעקבות נקיטת צעדים משמעותיים (מעבר לרכבים חשמליים, תחבורה ציבורית ועוד) צפוי זיהום האוויר לקטון וזוהי רק עוד סיבה לחפש טיסות ללוס אנג’לס ולבקר בעיר המלאכים.

אחת האטרקציות הממתינות לתיירים שעולים על טיסות ונוחתים ב-LAX, שדה התעופה הבינלאומי של העיר, היא חופי הזהב, שמוכרים בכל העולם בזכות סדרות טלוויזיה רבות ("משמר המפרץ", לדוגמה). חוף וניס הומה צעירים וצעירות שבאים לראות ולהיראות, ושפע אטרקציות ממופעי רחוב ועד דוכני אמנות ובתי קפה מסוגננים. גם סנטה מוניקה הפכה זה מכבר למשאבת תיירים שאין כמותה, בזכות אינסוף אפשרויות הבילוי שהיא מציעה לחופו של האוקיינוס השקט.

טיסות ללוס אנג’לס

טיסות ללוס אנג’לס מביאות לעיר גם ילדים רבים ובמיוחד אלה שזכו לקבל מתנה ענקית בדמות ביקור בדיסנילנד, השוכן באנהיים הסמוכה ללוס אנג’לס. פארק השעשועים דיסנילנד נפתח בשנת 1955: היום הראשון היה איום ונורא, לפארק נכנסו הרבה יותר אנשים מכפי שהוא מסוגל להכיל, הטמפרטורות טיפסו באופן חריג למדי ל-38 מעלות צלזיוס, ברזיות רבות לא פעלו, הזפת בשבילים טרם התייבשה וחלק מהמתקנים לא פעלו. אבל מאז הליקויים תוקנו ויעידו על כך מאות מיליוני ילדים ומבוגרים שנהנו עד עמקי נשמתם בחברת הדמויות והחזון של וולט דיסני.

הטיסות (במיוחד מישראל) הן לא עסק זול. המרחק בין שדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה LAX הוא כ-12,000 ק"מ, דבר שכמובן גורם לטיסות להיות יקרות. כמו בכל תחום, גם עלות של טיסות ללוס אנג’לס ניתן להוזיל עם מעט השקעה וערנות ואיתור מבצעים אטרקטיביים. במיוחד כדאי לשים לב לטיסות עם עצירת ביניים בעיר אירופאית זו או אחרת, שגם מאפשרת התרעננות וגם עשויה להוזיל את מחיר הטיסה באופן משמעותי.

חובבי ההיסטוריה שבין העולים על טיסות ללוס אנג’לס ימצאו את עצמם מן הסתם במוקדם או במאוחר בדאון טאון אל איי, אזור שבו שכנה במאה ה-19 עיירה מכסיקנית צנועה (בעלת אותו שם: לוס אנג’לס – "המלאכים"), ושלאט לאט התפתח למטרופולין הענק והשוקק של היום. באזור זה נמצאים בימינו מוזיאונים מרתקים רבים.

    Scroll to top caret