טיסות לניו יורק

אחד היעדים הפופולאריים לבילוי וחופשה היא העיר ניו יורק שהיא מרכז תרבותי, מסחרי וכלכלי והיא מושכת אליה אנשים רבים המגיעים לצורכי עסקים, בילוי, תרבות והנאה מסוגים שונים. בעיר נמצא חמישה רבעים- סטטן איילנד, קווינס, מנהטן, ברוקלין וברונקס, ומעל לשמונה מיליון אנשים שמתגוררים בה. בעיר ישנם הרבה אתרים מוכרים וידועים, כמו

אחד היעדים הפופולאריים לבילוי וחופשה היא העיר ניו יורק שהיא מרכז תרבותי, מסחרי וכלכלי והיא מושכת אליה אנשים רבים המגיעים לצורכי עסקים, בילוי, תרבות והנאה מסוגים שונים. בעיר נמצא חמישה רבעים- סטטן איילנד, קווינס, מנהטן, ברוקלין וברונקס, ומעל לשמונה מיליון אנשים שמתגוררים בה. בעיר ישנם הרבה אתרים מוכרים וידועים, כמו פסל החירות, מרכז הוול סטריט, בניין האמפייר סטייט, פארק סנטרל פארק וכמובן המקום שבו היו מגדלי התאומים שנהרסו בפיגוע של ה-11 בספטמבר. אנשים רבים מגיעים אליה בכל יום ובכל עונות השנה.

ניתן להזמין טיסות לניו יורק במרבית חברות התעופה, בטיסות שונות ובטווח מחירים רחב. ניתן לבחור בטיסה ישירה שמגיעה אל העיר ללא עצירות ביניים, או בטיסות שבהן יש צורך להחליף טיסה ביעד אחר, לרוב באירופה. ההחלטה היא כמובן שלכם, היא תלויה במחיר שתוכלו לשלם ובמידת הדחיפות שלכם בהגעה לניו יורק. טיסות עם עצירת ביניים יהיו כמובן ארוכות יותר מטיסות רגילות ופעמים רבות אף מעייפות יותר, אך תוכלו לחסוך כך סכום מסוים.

טיסות לניו יורק

נקודה נוספת שמהווה חלק משכלול המחיר של כרטיס הטיסה היא כמובן המועד שבו אתם בוחרים לטוס לניו יורק. ישנן תקופות עמוסות ופופולאריות מאוד ובהן מחירי הטיסות לניו יורק מאמירים עוד ועוד ומגיעים לסכומים גבוהים, וישנן תקופות פופולאריות פחות ובהן המחיר יורד. בכל מקרה מומלץ תמיד לבצע סקר שוק והשוואת מחירים, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מחיר טוב. אם אתם יודעים זמן רב מראש מהו המועד שבו תרצו לבקר בניו יורק, בררו כמה יעלה לכם כרטיס הטיסה אם תקנו אותו כבר עכשיו. לעתים קנייה זמן רב מראש חוסכת כסף, בעיקר אם מדובר בתקופה עמוסה ופופולארית.

תמיד ניתן לחכות לרגע האחרון ולנסות למצוא טיסה זולה במיוחד, אך  יש סיכון שמדובר בטיסה לא נוחה, בשעות מאוחרות ולא נוחות ובתנאים טובים פחות. אם אלו לא מפריעים לכם, ייתכן בהחלט שתוכלו למצוא טיסה זולה יחסית. אפשרות נוספת לחיסכון היא הזמנה של כרטיס הטיסה באמצעות האינטרנט וללא תיווך של סוכנות נסיעות. כל סוכנות וסוכן גובים עמלה מסוימת על כל עסקה, ולכן אם תימנעו מאלו, תוכלו לחסוך סכום מסוים של כסף.

ישנם אנשים שחוששים להזמין טיסה דרך האינטרנט וללא שיחה עם סוכן נסיעות, אך יש להבין שכיום אין ממה לחשוש. בדקו שאתר האינטרנט מציע קנייה בטיחותית מבחינת פרטי כרטיס האשראי, ושכל הפרטים של הטיסה ומועדה נכונים ומתאימים למה שאתם מחפשים. בחלק מהמקרים תוכלו לוודא עם נציג שירות בשיחה טלפונית שהפרטים של הטיסה הם בדיוק מה שאתם מחפשים, ואז לבצע את ההזמנה דרך האינטרנט כדי לחסוך כסף. במקרים רבים גם אין צורך בכרטיס טיסה פיזי, ומספיק הכרטיס האלקטרוני ומספר הכרטיס שיינתן לכם.
גם סוכנויות הנסיעה המוכרות, הידועות והוותיקות מציעות כיום שירות מהיר ופשוט של הזמנת כרטיסים דרך האינטרנט. ניתן לגלוש בכל שעה ובכל זמן ולהזמין כרטיס טיסה ליום המבוקש, ללא המתנה לנציג שירות וללא בזבוז זמן מיותר.

    Scroll to top caret