פוטושופ: ללמוד ולהצליח

מחפשים כיוון מקצועי בתחום החזותי? אם כן, כיום לא ניתן לדמיין את עולם הגרפיקה ללא תוכנת פוטושופ. עיצוב הוא תחום רחב שכולל טכניקות רבות, ובכל סטודיו לגרפיקה תמצאו תוכנות שונות. לדוגמא, בסטודיו המתמחה בעבודות דפוס ישתמשו בתוכנות אחרות לגמרי מסטודיו הפקות וידאו, כיוון שהצרכים של שני המקומות שונים לחלוטין. ויחד

מחפשים כיוון מקצועי בתחום החזותי? אם כן, כיום לא ניתן לדמיין את עולם הגרפיקה ללא תוכנת פוטושופ. עיצוב הוא תחום רחב שכולל טכניקות רבות, ובכל סטודיו לגרפיקה תמצאו תוכנות שונות. לדוגמא, בסטודיו המתמחה בעבודות דפוס ישתמשו בתוכנות אחרות לגמרי מסטודיו הפקות וידאו, כיוון שהצרכים של שני המקומות שונים לחלוטין.

ויחד עם זאת, תוכלו להיות בטוחים שגם מעצב הדפוס וגם עורך הווידאו (וכמותם כל מי שעוסק בענף הגרפיקה), משתמשים בשלב כלשהו של התהליך בפוטושופ. הייחוד של תוכנה זו הוא שהיא מאפשרת לבצע כל כך הרבה סוגי פעולות גרפיות, עד שכל אחד יכול למצוא בה משהו שהוא צריך, ללא יוצא מן הכלל.

פרסום במדיה חברתית

היכרות קצרה עם פוטושופ

למען מי שאינו מכיר את התוכנה, הנה על קצה המזלג מעט מן הדברים שאפשר לעשות בפוטושופ. חומר הגלם הוא תמונות, שיכולות להיות תמונות שצולמו במצלמה ביתית, נסרקו באמצעות סורק, או צוירו במחשב. התוכנה מורכבת מעשרות כלים שבהם ניתן לעבד כל היבט שאפשר לחשוב עליו בתמונה.

המשתמש החובבן יבקש לשפר תמונות שצילם כדי לשלוח אותן במייל או להדפיס אותן. לשם כך הוא ישתמש בכלים המאפשרים שליטה בכהות ובבהירות, בניגודיות (קונטרס) התמונה ובאיזון הצבעים בה. תוכנת פוטושופ מציעה גם מגוון של כלים המאפשרים ממש לשנות פרים בתמונה, כגון "ניקוי" של פרטים מביכים…

שפע של אפשרויות בלתי מוגבלות

עבור משתמשים מקצועיים פוטושופ היא לא רק כלי לשיפור תמונות, אלא כלי יצירתי של ממש. עשרות תהליכים אוטומטים ופילטרים מאפשרים ליצור אין סוף אפקטים, כמו למשל תמונה שנראית כאילו צוירה בצבעי מים או פסיפס, והכול בכמה בלחיצות כפתור. עבור המקצוען יש גם חשיבות לעובדה שפוטושופ תומכת בטווח רחב מאוד של פורמטים שכיחים בתעשייה.

לימוד פוטושופ פותח, אם כן, שער לתעסוקה בתחום הגרפיקה. החל מעבודות קטנות כמו תיקוני תמונות עבור אנשים פרטיים, ועד להשתלבות במשרדי פרסום והפקות, הצעד הראשון הוא בלימוד התוכנה הבסיסית של התחום. כדאי, לכן, להתעניין עוד היום בלימודים באחד מן המוסדות הרבים בארץ המציעים קורסים בתוכנה.

סולו לימודי גרפיקה ועיצוב

    Scroll to top caret