מכונית על שלט: מתאים גם לילדים בוגרים

הזמן והמודרניזציה האופפת אותנו מכל עבר ואמנם כבר עשו את שלהם. משחקי הילדים ונוער נשלטים בעיקר על ידי חברות המחשבים והפלייסטיישן למיניהם, אך ישנים דברים שפשוט לא נעלמים. צעצועים על שלט הם אחד מהם. קיימים שני סוגים של מכונית על שלט: מכוניות צעצוע רגילות המופעלות על ידי בטריות פשוטות, והמשמשות

הזמן והמודרניזציה האופפת אותנו מכל עבר ואמנם כבר עשו את שלהם. משחקי הילדים ונוער נשלטים בעיקר על ידי חברות המחשבים והפלייסטיישן למיניהם, אך ישנים דברים שפשוט לא נעלמים. צעצועים על שלט הם אחד מהם. קיימים שני סוגים של מכונית על שלט: מכוניות צעצוע רגילות המופעלות על ידי בטריות פשוטות, והמשמשות ילדים כמשחק מהנה. כמו כן, קיימות מכוניות על שלט מקצועיות, סוג זה של מכוניות על שלט מתאים לילדים בוגרים ועד סוף החיים. מכוניות כאלו הן יקרות יותר, מהירות יותר, משוכללות יותר והרבה יותר מהנות.

מכוניות מקצועיות: מכונית על שלט

מכונית על שלט מקצועית מסוגלת להגיע למהירות של 60 קמ"ש ויש אפילו שליותר מכך. מכוניות אלה מיועדות לאנשים אחראים מספיק בשביל לדעת כיצד לנהוג ליד מכשיר שמונע על ידי דלק ופולט גזים רעילים, כמו כל מכשיר ממונע אחר. טווח המחירים של סוג זה של מכונית יחסית גדול. זה עדיין תלוי ביכולותיה של המכונית. מחיר של מכונית מקצועית מתחיל ב-1,500 שקל ויכול אף להגיע ל-10,000 שקל. בקנייה של מכונית על שלט, עברו התייעצות עם אדם המומחה בתחום. בנוסף, למדו אילו טיפולים שוטפים מכונית מהסוג שאתם רוצים צריכה לעבור. אחרת – שימוש ממושך במכונית על שלט ללא תחזוקה נכונה עלול לגרום לבלאי ולתקלות בה ואך להתלקחות.

מכונית על שלט

למה צריך לשים לב בקניית מכונית על שלט לילדים

מגוון המכוניות על שלט הוא רכב, וכל אחת מתאימה לקבוצת גיל אחרת. שינויים אלו בעיקר מבחינת התפעול והמהירות של המכונית, לכן ודאו לאיזה קבוצה גיל הצעצוע מתאים. וודאו גם מהן היכולות המוטוריות של המכונית, ולאיזה שטחים המכונית מתאימה לנסיעה, כמו שטח סלול, דשא, שטיח בסלון וכו’…

נקודה חשובה נוספת היא בסוללות של הצעצוע. כבר השקעתם ורכשתם מכונית על שלט, בהחלט צברתם פה עוד כמה נקודות אצל הילד המאושר, אך תארו לעצמכם את האכזבה על פניו לאחר שקרע את עטיפת הצעצוע בהתרגשות יתרה וגילה כי המכונית לא נוסעת בשל היעדר הבטריות. לא כל הצעצועים הממונעים נמכרים יחד עם בטריות. ודאו עם המוכר לפני הקנייה את העניין, וכך תצליחו לתת מתנה לחלוטין מושלמת.

טיסן על שלט

הטסת טיסן חשמלי בשמי הארץ היא חוויה ממכרת, כיפית שיכולה להיות חוויה משפחתית מהנה ומלכדת. כיום יותר ויותר אנשים מאמצים את תחביב הטסת טיסנים על שלט, ישנם מקומות מיוחדים המותרים לכך, כמו באילת, בחוות רונית, בכפר גלים שבצפון ועוד. הטסת טיסן על שלט כוללת המראה, נחיתה בטוחה, וניווט הטיסן בשמיים. על מנת להטיס טיסן באמצעות שלט חייבים לעלות על תדר רדיו של שידור וקליטה. בלי זה לא ניתן להטיס את הטיסן. לכל טיסן ישנו מקלט, אשר תפקידו לקלוט אותות העולים מהמשדר ולהמיר אותן לפעולות מנוע הטיסן. בעיקר לפניות באוויר או הוצאת או הכנסת גלגלי המטוס.

סירה על שלט

סירת צעצוע הממונעת ונשלטת על ידי שלט היא מתנה נפלאה לאחיינים, לנכדים ולכל מי שנפשו עוד צעירה. סירה על שלט, מגיעה בדמות של סירת מפרשים, סירת מרוץ ועוד. היא נרכשת בממוצע במחיר הנע בין 300-400 שקל. בקנייה של צעצוע מסוג זה, קיימות אופציה של קבלת אחריות לכל החיים. בנוסף, אפשר לרכוש סירה עם בטריות נטענות, שמחזיקות מעמד זמן רב יותר.

    Scroll to top caret