סוגים של מקלחונים להתקנה עצמית

מקלחונים הם באופן טבעי פריט בסיסי לכל בית ולכן הרבה פעמים כאשר נעצב ונתכנן את ביתנו נרצה להתקין בעצמנו את המקלחון. במקרה שכזה אנחנו צריכים לבחון את הסוגים הרבים והשונים של מקלחונים להתקנה עצמית שישנם בשוק, ובכך לוודא שיצרנו את חדר האמבטיה האידאלי בשבילנו. השלב הראשון הוא להעלות בעיני רוחנו

מקלחונים הם באופן טבעי פריט בסיסי לכל בית ולכן הרבה פעמים כאשר נעצב ונתכנן את ביתנו נרצה להתקין בעצמנו את המקלחון. במקרה שכזה אנחנו צריכים לבחון את הסוגים הרבים והשונים של מקלחונים להתקנה עצמית שישנם בשוק, ובכך לוודא שיצרנו את חדר האמבטיה האידאלי בשבילנו. השלב הראשון הוא להעלות בעיני רוחנו את סוג האוירה שאנו רוצים ליצור בחדר האמבטיה.

האווירה אותה ניצור בחדר האמבטיה קשורה לחלק העיצובי של בחירת המקלחון, וכוללת בתוכ את בחירת סוג הזכוכית וסוג הרצפה של המקלחון- ממה הם עשויים וכיצד הם נראים ובאופן כללי באיזה צורה נרצה שהמקלחון ישתלב בחדר האמבטיה. בחלק זה חשוב לראות את התמונה הכוללת של חדר האמבטיה והעיצוב שלו, בכדי שלא יהיו התנגשויות עיצוביות בין המקלחון לשאר חדר האמבטיה.

מקלחונים להתקנה עצמית: כיצד משפיעה צורה של מקלחון

כיום ישנן צורות שונות של מקלחונים. צורה אחת היא מקלחון פינתי והיא בחירה מאוד נפוצה ומאוד פשוטה, ולכן היא מתאימה לחדר אמבטיה בסיסי וחסר יומרות מיותרות. צורה נוספת היא מקלחון מעוגל, שיוצר מראה יותר אלגנטי ומתוחכם, כזה אשר הפך ליותר פופולארי בעיצובים מודרניים. צורה מעניינת נוספת היא מקלחונים התחומים במחיצה, דבר המעניק מראה מיוחד שגם מאוד נוח לשימוש.

כאשר באים להתקין את המקלחון שלכם, יש לחפש את ההוראות הקשורות לפי סוג המקלחון ולבדוק בקפידה את השלבים הדרושים בשביל להתקין את אותו סוג של מקלחונים. בנוסף לכך, יש להתאים את הסוג הנכון של דלת למקלחון שלכם. אם מדובר בדלת הזזה, דלת נפתחת, או שאין דלת כלל, דבר זה צריך להיכנס לתכנון של הרכבת המקלחון.

מקלחונים להתקנה עצמית

מקלחונים להתקנה עצמית: חומרים מהם עשוי מקלחון

השלב הבא בתכנון ההרכבה של המקלחון הוא בחירת החומרים הנכונים ליצירת המקלחון. דבר זה כולל בתוכו את הריצוף של המקלחון מבחינת סוג החומר והחיפוי. כמות האפשרויות בחלק הזה של תכנון המקלחון היא גדולה מאוד, ויש להשוות בין האופציות הרבות הקיימות בשוק, מכיוון שלכל סוג של חיפוי יש תכונות שונות. כך תוכלו לבחור את החומר הנכון בשביל המקלחון שלכם.

חלק חשוב מאוד בבחירת החומרים של המקלחון הוא בחירת הזכוכית שממנה עשוי המקלחון. כאשר באים למצוא את המקום שממנו נרצה לקחת זכוכית צריך לוודא כי הזכוכית אותה בחרנו היא בטיחותית ביותר, והרי זהו מרכיב קריטי בבניית המקלחון. מעבר לכך גם לזכוכית יש אלמנטים עיצוביים שיש לשקול מבחינת הדגם שמופיע עליה והמרקם שלה.

מהתכנון לעבודה על מקלחון

לאחר שעברתם על כל השלבים של תכנון מקלחונים, אתם יכולים להתחיל לגשת לעבודה של בנייתו. בעזרת התוכנית שבניתם תוכלו למצוא את המקומות הנכונים לקנות מהם את החומרים ויחד עם הוראות ההתקנה, תוכלו לצאת לדרך.

שימו לב כי טרם ההתקנה נמצאים בידכם כל החומרים הדרושים להתקנה וכי אתם מבינים היטב את הוראות הבנייה. בנייה לא נכונה של הוראות ההתקנה יכולה להסתיים בכי רע ובהוצאות נלוות של בעל מקצוע בתחום אשר תאלצו להזמין כדי לסיים את העבודה.

    Scroll to top caret