עורך דין פלילי- איך הוא יסייע לך?

97 אחוז ממי שהוגש נגדם כתב אישום יוצאים אשמים גם בבית משפט, כך קובעת הסטטיסטיקה. נתון מפחיד, אין ספק, במידה ואתה חשוד בתיק פלילי כדי להגיע לאחד משני המצבים: להשתחרר מהחשדות ולא להגיע למצב של תיק פלילי, או להימנות בתוך שלושת האחוזים אשר יוצאים זכאים מבית המשפט, עליך לעשות דבר

97 אחוז ממי שהוגש נגדם כתב אישום יוצאים אשמים גם בבית משפט, כך קובעת הסטטיסטיקה. נתון מפחיד, אין ספק, במידה ואתה חשוד בתיק פלילי כדי להגיע לאחד משני המצבים: להשתחרר מהחשדות ולא להגיע למצב של תיק פלילי, או להימנות בתוך שלושת האחוזים אשר יוצאים זכאים מבית המשפט, עליך לעשות דבר אחד: להתקשר לעורך דין פלילי.

הואשמת בעבירה פלילית כלשהי? זה עדיין לא הופך אותך לעבריין, לפחות לא עד קביעת בית המשפט. בדרך לשם תעבור תהליך ארוך של חקירות, ודיונים משפטיים, שיכללו מתן עדויות, רעיות לרעתך או לטובתך. התכנים שיעלו סביבך במהלך דיונים משפטיים וחקירות משטרתיות עלולות לבוא נגדך. זאת גם מבלי שתהיה לך היכולת להתמודד מול ההאשמות, מופרכות או לא. עם זאת, חכם ומתוחכם ככל שתהיה, אינך מכיר את עולם המשפטים כנדרש. בטח שלא מספיק בשביל להתמודד מול תחבולות משטרתיות בחדרי חקירות. לכן הצעד הראשון שעליך לבצע במידה וקרה דבר מה מצער ונפתח נגדך תיק פלילי, עוד בטרם עדכנת את המשפחה, הוא להתקשר לעורך דין פלילי. יעוץ משפטי צמוד הוא הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בשביל עצמך ברגעים קשים אלו.

עורך דין פלילי

כיצד עורך דין פלילי יסייע לי?

1.      עורך דין פלילי משתמש בידע המקצועי שלו ובניסיונו רב השנים. כל זה מתוך התנסויות בהן  לקח חלק במקרים אלו ממש, כדי לעזור לך להיחלץ מהתסבוכת אליה נקלעת. עורך הדין שלך יסייע לך לעבור באופן הטוב ביותר את החקירות המשפטיות. מה אתה יכול להגיד ומה לא, מהם זכויותיך על פי חוק, ממה עליך להיזהר וכיצד עליך לנהוג.

2.      אחת הסיטואציות הקשות ביותר היא בחוסר וודאות, ככל שאנו יודעים פחות כך אנו מפוחדים יותר, יותר חסרי בטחון ובאופן טבעי, כך גם מועדים יותר ליפול. עורך דין פלילי יכוון וידריך אותך, לפני כניסה לחדר חקירות. הוא יסביר לך את מהלך וסדר העניינים, ומהם ההליכים המשפטיים שינקטו מולך בעתיד הקרוב.

3.      בניית תוכנית פעולה מובנית ומסודרת מראש, היא גם אחד מתפקידיו ויתרונותיו של עורך דין פלילי. יכולותיו המקצועיים של עורך הדין יכולות למנוע מלכתחילה את הגשת כתב האישום ו"להוציא אותך מהבוץ" עוד בטרם נכנסת אליו. באמצעות בניית אסטרטגיה מראש, תיסלל דרכך אל הצדק.

4.      יתרון נוסף בשכירת שירותי עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, הוא ביכולתו ליצור מצב כשהעניינים נראים כבר נואשים. לגרום לכך שהעונש הצפוי יומתק באמצעות עסקת טיעון. על מנת להגיע למצב זה, על עורך הדין להכיר לעומק את החוק ולהיות בעל יכולות תמרון ומיקוח.

כיצד עלי לבחור בעורך דין?

במצבים כאלה, אין על מה להתפשר, לא כשמדובר בחירות שלך. עורך הדין הפלילי שתרצה שייצג אותך צריך להיות מנוסה, אכפתי, מקצועי ומוכשר. את ניסיון עורך הדין והישגי העבר שלו ניתן בקלות לבדוק. אם זה בעשיית תחקיר קצר והתרשמות מלקוחות קודמים שלו, אך את שאר התכונות עליך לבדוק בעצמך תוך כדי תהליך העבודה יחד. לאחר בחירת עורך הדין תעקוב אחר ההתנהלות שלו, כיצד הוא מגיב אליך? עד כמה הוא משתף אותך בתהליך קבלת ההחלטות, עד כמה הוא זמין אליך? האם הוא מציג בקיעות בחוק הפלילי ומראה יכולות משפטיות גבוהות?

    Scroll to top caret