תכנת פוטושופ: עיצוב הזמנות לחתונה

כיום ניתן לעצב הזמנות לחתונה בקלות באמצעות תכנת פוטושופ. התוכנה נמצאת בכל בית דפוס, ושם תוכלו לצאת תוך שעה קלה עם ההזמנות המודפסות. בנוסף, תוכלו לעצב את ההזמנה בבית באמצעות התכנה ולהביא את התוצר המוגמר לבית הדפוס כדי שיערכו תיקונים מקצועיים אחרונים וידפיסו את ההזמנות. התוכנה מסייעת בעיצוב בכל שלביו,

כיום ניתן לעצב הזמנות לחתונה בקלות באמצעות תכנת פוטושופ. התוכנה נמצאת בכל בית דפוס, ושם תוכלו לצאת תוך שעה קלה עם ההזמנות המודפסות. בנוסף, תוכלו לעצב את ההזמנה בבית באמצעות התכנה ולהביא את התוצר המוגמר לבית הדפוס כדי שיערכו תיקונים מקצועיים אחרונים וידפיסו את ההזמנות.

התוכנה מסייעת בעיצוב בכל שלביו, משלב התכנונים והשינויים ועד לרגע ההדפסה. הדבר החשוב ביותר בתחילת התהליך הוא לא לטעות בהגדרות הבסיסיות כגון רזולוציה נמוכה מדי או גודל דף שגוי, כיוון שאלו טעויות שקשה לתקן ברגע האחרון. מלבד אלו, התכנה מאפשרת לשחק באופן חופשי בחומרים ולכן מתאימה הן למקצוענים והן לחובבנים.

תכנת פוטושופ: עיבוד תמונה – משנים את המציאות

האפשרויות שמציעה תכנת פוטושופ הן כמעט אין סופיות. אפשרת, למשל, לסרוק תמונות של בני הזוג ולהפריד אותן מן הרקע באמצעות כלי הצריבה. לאחר מכן ניתן בקלות "לשתול" את בני הזוג בנוף אקזוטי כיד הדמיון הטובה. ככל שהמשתמש מיומן יותר, התוצאה תראה אמיתית יותר, למשל על ידי שימוש באפקטים של תאורה והצללה.

גם אם התמונות אינן מוצלחות במיוחד, פוטושופ מציעה מגוון של כלים שנועדו לתיקונים קטנים וגדולים. כלי מברשת הגומי מאפשר להחליף אזורים פגומים בתמונה (כמו לכלוכים ושריטות על גבי התמונה, או עיניים אדומות אצל הדמויות המצולמות) באזורים נקיים. כלי הטרנספורמציה מאפשר להצר ולהגביה דמויות, וכן הלאה.

תכנת פוטושופ

טיפוגרפיה – יותר מסתם טקסט

החלק החשוב ביותר בהזמנה הוא כמובן הטקסט. תכנת פוטושופ כוללת כמה וכמה כלים לכתיבת טקסט ולעיבודו. באופן בסיסי ניתן לשלוט על גודל האותיות והצבע שלהן, לבחור פונט ולקבוע את רוחב השורות. אך בנוסף קיימים שלל אפקטים המעשירים את הטקסט, כגון הצללות, הבלטות, אפקטים של תלת מימד ועוד.

פוטושופ מסייעת לא רק בעיצוב הטקסט עצמו אלא גם בסידורו על גבי הדף, כלומר בקומפוזיציה. ראשית ניתן לסובב, להטות ולעקל את הטקסט בכל צורה אפשרית כגון קשת, גל, זיגזג ועוד. שנית, ניתן לשלוט על שקיפות הטקסט ועל האופן בו הוא משתלב עם הרקע או עם אלמנטים אחרים בהזמנה כגון צילום או עיטור גרפי.

סולו לימודי גרפיקה ועיצוב

    Scroll to top caret