קורס עיצוב גרפי לחיילים משוחררים

השחרור מצה"ל מביא איתו לא רק שמחה רבה אלא גם אחריות גדולה. לאחר בית הספר והצבא, מוצא עצמו לפתע המשוחרר הטרי בפעם הראשונה ברשות עצמו, כשהוא צריך להחליט על הכיוון בו יבחר בחיים. רבים מן המשוחררים לוקחים פסק זמן ויוצאים לטיול בעולם, לפני שיחזרו ויתחילו במסלול של הכשרה מקצועית. בין

השחרור מצה"ל מביא איתו לא רק שמחה רבה אלא גם אחריות גדולה. לאחר בית הספר והצבא, מוצא עצמו לפתע המשוחרר הטרי בפעם הראשונה ברשות עצמו, כשהוא צריך להחליט על הכיוון בו יבחר בחיים. רבים מן המשוחררים לוקחים פסק זמן ויוצאים לטיול בעולם, לפני שיחזרו ויתחילו במסלול של הכשרה מקצועית. בין שפע האפשרויות העומדות בפני החיילים המשוחררים מתבלט תחום העיצוב הגרפי. זהו תחום שמאפשר לא רק פיתוח של היצירתיות והכישרונות האמנותיים שיש לכל אחד, אלא גם מגוון של מקומות עבודה אפשריים. לא מפתיע, לכן, שחיילים משוחררים רבים פונים לאחד מן המוסדות בישראל המציעים קורס עיצוב גרפי.

קורס עיצוב גרפי

מלימודי תוכנה ועד ללימודים תיאורטיים

קורס עיצוב גרפי יכול לכלול טווח רחב של נושאים, החל מלימוד תוכנות גרפיות והיבטים טכניים של המקצוע, ועד ללימוד מקיף של עקרונות העיצוב. לצד מקומות המציעים להשתתף בכיתה בה לומדים עשרה או עשרים תלמידים נוספים, ניתן גם ללמוד את הקורס באופן מקוון אחד על אחד, באמצעות המחשב הביתי.

לימוד תוכנות העיצוב הגרפי מהווה את הבסיס בכל קורס עיצוב גרפי, בין אם מדובר בקורס קצר ובין אם מדובר בלימודים ארוכי טווח. ישנן כמה תוכנות שהן הכרח בענף העיצוב, וביניהן פוטושופ, אינדיזויין ואילוסטרייטור. במהלך הקורס נלמדים הכלים והתפריטים בהם נעשה שימוש בכל תוכנה, וניתנת לתלמיד הזדמנות לתרגל אותם בעצמו.

להתחיל את החיים האזרחיים עם מקצוע ביד

קורס עיצוב גרפי לא נועד להעניק לחייל המשוחרר רק את הידע הדרוש, אלא גם לסייע לו לבנות את מה שמוכר בשוק העבודה בתור "תיק עבודות". זהו מבחר פרויקטים אותם ביצע התלמיד במהלך הקורס, אשר משקפים את יכולותיו הטכניות ואת ראייתו העיצובית הייחודית. החלק החשוב ביותר בתיק העבודות שמור לפרויקט הגמר.

חשיבות רבה יש גם לתעודת המעצב המוענקת לחייל המשוחרר בתום הקורס, ומהווה את נקודת הפתיחה שלו בעולם המקצועי. תעודה זו יכולה לפתוח בפניו דלתות רבות בשוק העבודה, ואם יהיה מוכן להשקיע את המאמצים הדרושים לכך יוכל להגיע תוך זמן קצר משחרורו למשכורות שנחשבות לגבוהות מאוד במשק.

 

    Scroll to top caret