קידום ושיווק חברת סטארטאפ – כל מה שצריך לדעת

הובלת סטארטאפ היא מסע. מסע מאתגר, עם לא מעט מכשולים בדרך שבהם נדרשת קבלת החלטות מדויקת מאוד. אך מסע מרתק ומעצים - וכשמגיעים ליעד מן הסתם הסיפוק גדול במיוחד. במסע שכזה כדאי לקבל עזרה, ובפרט מומלצת האופציה של קידום ושיווק חברת סטארטאפ במרחב הדיגיטלי. אם תשאלו אותי, לוותר על קידום

הובלת סטארטאפ היא מסע. מסע מאתגר, עם לא מעט מכשולים בדרך שבהם נדרשת קבלת החלטות מדויקת מאוד. אך מסע מרתק ומעצים – וכשמגיעים ליעד מן הסתם הסיפוק גדול במיוחד. במסע שכזה כדאי לקבל עזרה, ובפרט מומלצת האופציה של קידום ושיווק חברת סטארטאפ במרחב הדיגיטלי. אם תשאלו אותי, לוותר על קידום כזה זה כמו לנסות לטפס על האוורסט בלי מדריך מיומן ואנשים שמסייעים בסחיבת הציוד. אגב, גם קידום סטארטאפ הוא אתגר לא פשוט. אני מאוד אוהב לעבוד עם יזמים ומיזמים שיכול להיות שיום אחד ישנו את העולם.

בעמוד הזה תמצאו מידע אודות שיווק תוכן לסטארטאפים, בניית קישורים לאתרים של חברות כאלה ואופטימיזציה לאתרים, וכן טיפים לקידום. בנוסף, כאן תוכלו לקרוא עוד על שיווק סטארטאפים למתחילים.

 

קידום ושיווק חברת סטארטאפ

קידום ושיווק תוכן לחברת סטארטאפ

תוכן הוא הבסיס לכל קידום, כולל לסטארטאפים. איזה תוכן? האפשרויות רבות ומגוונות, עם מכנה משותף חשוב אחד: עניין. תוכן שמעניין את הגולשים הוא תוכן שמשאיר אותם בתוך האתר. הוא תוכן שגורם לגוגל להתרשם ממנו, ולא פחות חשוב, גורם לגולשים להתרשם מהסטארטאפ עצמו. התכנים יכולים להיות קשורים ישירות למיזם, למוצר או לשירות שהסטארטאפ מפתח, לאתגרים הטכנולוגיים, לחזון ועוד.

עוד אופציה היא לספק למבקרים באתר חדשות חשובות מתחום הפעילות של הסטארטאפ באופן כללי. כך למשל אם החברה פועלת בתחום הפודטק, מידע מהעולם אודות בשר מתורבת יכול מאוד להתאים. גם אם הסטארטאפ עצמו מפתח מוצר אחר. באופן דומה אפשר להעלות תכנים שעוסקים בביטחון תזונתי במאה ה-21, בערכים תזונתיים, בקולינריה ובכל נושא שמשיק לתחום שבו עוסקת החברה.

בניית קישורים לאתר סטארטאפ

מרכיב נוסף בכל תהליך קידום אתרים הוא בניית קישורים. חשוב להדגיש שהקישורים חייבים להיות איכותיים. זאת אומרת לצאת מאתרים שעומדים בכל הדרישות העדכניות של גוגל – אתר סמכותי, אמין, רציני וכזה שיש בינו לבין האתר של הסטארטאפ זיקה אמיתית. לגוגל יש גם הנחיות לגבי הטקסטים הספציפיים שעליהם יופיעו הקישורים. באופן טבעי התוכן כולו שיועלה על-מנת ליצור את הקישור המבוקש חייב גם כן להיות בעל ערך מוסף אמיתי.

בקיצור, משימה מורכבת שמחייבת בעיקר ניסיון רב. מחייבת שימוש בכלים מקצועיים כדי שהעבודה הקשה תשתלם וכל קישור יניב מקסימום תועלת.

טיפים לקידום ושיווק חברת סטארטאפ

נוכחות בולטת ומחמיאה במרחב הדיגיטלי היא נכס של ממש לכל סטארטאפ. בפרט לחברות הפחות מוכרות שמן הסתם זקוקות לחותמת איכות – גם עבור לקוחות עתידיים וגם עבור משקיעים פוטנציאליים. בהתאם בחלק מהמקרים כדאי לשלב עם קידום האתר עצמו גם פעילות ברשתות חברתיות רלוונטיות (בהתאם לאופי הסטארטאפ ולקהל היעד שלו), ניוזלטרים (אחרי שבונים רשימת תפוצה) וסרטוני תדמית או סרטונים עם טיפים מועילים (אופציה שמחייבת השקעת זמן, אבל מושכת תשומת לב רבה ועשויה לייצר ויראליות מבורכת). עוד טיפ לקידום סטארטאפ הוא חיבור לקהילה באמצעות אירועים שונים, פיזיים או דיגיטליים, וכמובן מינוף כל אירוע באמצעות תוכן מתאים באתר ו/או רשתות חברתיות.

    Scroll to top caret