מתיחת פנים טבעית

מגיע רגע בחיי כל איש ואישה, בו הם מבינים שהנראות החיצונית שלהם, מעט שונה מהדרך בה הם תופסים או זוכרים אותה. כולנו מתבגרים, הטבע והחיים חזקים מכולנו. ישנם כמה שינויים קוסמטיים, אשר בעזרתם אנו יכולים להשהות מעט את הזדקנות עור הפנים שלנו. הבשורה היא שלא תמיד צריך ניתוח. כיום ניתן

מגיע רגע בחיי כל איש ואישה, בו הם מבינים שהנראות החיצונית שלהם, מעט שונה מהדרך בה הם תופסים או זוכרים אותה. כולנו מתבגרים, הטבע והחיים חזקים מכולנו. ישנם כמה שינויים קוסמטיים, אשר בעזרתם אנו יכולים להשהות מעט את הזדקנות עור הפנים שלנו. הבשורה היא שלא תמיד צריך ניתוח. כיום ניתן גם להיעזר באחת השיטות למתיחת פנים טבעית ולהביא לשינוי משמעותי ולפנים מתוחות וצעירות.

הפנים שלנו הן כמו כרטיס הביקור שלנו. הן הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם מדברים איתנו והם הדבר הראשון שאנחנו רואים, כאשר אנחנו מסתכלים במראה. אם הגעתם לשלב בו אתם מרגישים שלא תזיק מתיחה לפנים שלכם, עליכם לדעת שיש מגוון אפשרויות. כמובן, לפני שרצים לניתוח למתיחת פנים.

כמובן שלהליך כירורגי כמו ניתוח למתיחת פנים יש את היתרונות הברורים שלו. מגוון האפשרויות העומדות בפנינו היום, בז'אנר מתיחת פנים טבעית, הן רבות ויכולות להתאים לשלל מצבים, נשים וגילים. לפניכם כל מה שתצטרכו לדעת על מתיחת פנים טבעית.

מה זה מתיחת פנים טבעית?

מתיחת פנים טבעית היא למעשה הגדרה, הכוללת בתוכה מגוון טיפולים ופתרונות למטרה אחת – מתיחת עור הפנים והצערתו ללא התערבות כירורגית. סוג ואופי הטיפול נקבעים על ידי הרופא המטפל ובהתאם למצב המטופלת. זו רק אחת הסיבות שבגינה חשוב כל כך ללכת לרופאה מומחית לכירורגיה פלסטית.

הנה כמה מהשיטות והטיפולים הנכללים תחת מתיחת פנים טבעית:

  • טיפול במכשירי לייזר למיצוק עור הפנים.
  • שימוש בגלי רדיו להחלקת הקמטים.
  • הזרקות שונות כגון חומצה היאלורונית, בוטוקס וכו'.

 

מתיחת פנים טבעית

 

מה הם היתרונות שבמתיחת פנים טבעית?

כאמור, מתיחת פנים טבעית אינה מצריכה הליך כירורגי או ניתוח כלשהו. נדמה, שזה הוא אחד היתרונות הבולטים ביותר והסיבה המרכזית אשר בגינה, נשים רבות מעדיפות ללכת בכיוון הזה. חשוב לציין שלניתוח למתיחת פנים יש יתרונות רבים שאי אפשר להתעלם מהם. יתרונות כמו למשל עומק והיקף השינוי שניתן לבצע.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים שבמתיחת פנים טבעית:

  • אין צורך בהליך פולשני, כירורגי או ניתוחי.
  • אין שלבי החלמה או אשפוז, ניתן לחזור לשגרה מיד.
  • אין כאבים או תופעות לוואי של אחרי ניתוח.
  • ניתוח מתיחת פנים יקר משמעותית מטיפולי מתיחת פנים טבעיים.

למי מתיחת פנים טבעית תוכל להתאים?

מתיחת פנים טבעית יכולה להתאים למגוון גדול של גילים ומטופלים. עם זאת, ישנם מקרים בהם תועדף האופציה הניתוחית, על מנת להגיע לתוצאות מספקות. ההחלטה לאיזה כיוון של טיפול לפנות, יושבת בפער שבין התוצאות הרצויות מבחינת המטופלת, לבין מצב עור הפנים הקיים.

הבחנות נוספות שעל הרופא המטפל לעשות, קשורות בגיל המטופלת, במצב הבריאותי הכללי שלה ובשאיפות שלה. בדרך כלל, נשים וגברים בגיל צעיר יותר יפנו לטיפולי לייזר, גלי רדיו ודומיהם. אך בגיל מבוגר יותר, לרוב יהיה צורך בניתוח.

איך תדעו איזה טיפול הכי מתאים לכם?

הדרך הבטוחה, המומלצת והמתבקשת ביותר היא ללכת לרופאה מוסמכת. כזו שלמדה, יודעת ומכירה את כל הטיפולים. כזו שלאחר הבחנה מדויקת וסבלנית, תדע להגיד לך מה הטיפול הכי מדויק ונכון לך באופן אישי.

ד"ר מיכל בנקלר הינה רופאה מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בכירה במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי קפלן, מנהלת מרפאת פלסטיקה של תינוקות וילדים בבית החולים ובעלת מרפאה פרטית בתל אביב. כשאתן ואתם מגיעים לד"ר בנקלר לפגישה, אתם יוצאים עם המידע הכי מדויק ועם המלצה לטיפול, שיתאים בדיוק לכם ולפנים שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

    Scroll to top caret