ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים – למי זה מתאים? לאחר שהבנו את הליך הניתוח ואת הסיכונים הכרוכים בו, בואו נצלול לעומק העפעפיים ונבין למי בדיוק ניתוח הרמת עפעפיים יכול להתאים, ולמי קצת פחות. שינוי מראה – ניתוח הרמת עפעפיים יכול להתאים לכל אישה או גבר, אשר רוצה להעניק למראה הפנים שלה מראה צעיר

ניתוח הרמת עפעפיים – למי זה מתאים?

לאחר שהבנו את הליך הניתוח ואת הסיכונים הכרוכים בו, בואו נצלול לעומק העפעפיים ונבין למי בדיוק ניתוח הרמת עפעפיים יכול להתאים, ולמי קצת פחות.

  • שינוי מראה – ניתוח הרמת עפעפיים יכול להתאים לכל אישה או גבר, אשר רוצה להעניק למראה הפנים שלה מראה צעיר ובריא יותר. בין אם מדובר בגיל צעיר או בגיל מבוגר יותר, הניתוח יכול להתאים לכל אחת או אחד שמעוניינים בכך.
  • צניחת עפעפיים – כאשר גופנו מתבגר שינויים פיזיולוגיים עלולים להשפיע על המראה שלנו. אחד השינויים שעלולים להתרחש באזור הפנים הוא צניחת עפעפיים, בגלל המיקום המרכזי של העיניים בפנים שלנו, צניחת עפעפיים עלולה להקנות מראה עייף וכבוי.
  • הפרעה בשדה הראייה – עפעפיים נפולות עלולות להביא למצב בו שדה הראיה שלנו נפגע, עקב צניחה של העפעפיים וסגירת העין, מה שמביא לצמצום שדה הראיה.

על מה חשוב להקפיד טרם הניתוח?

כמו לפני כל טיפול או הליך רפואי ובמיוחד לפני הליכים כירורגיים, ישנם כמה צעדים שחשוב לבצע וכללים עליהם יש לשמור, לפני הניתוח.

  • צילום חזה – כל מטופלת מעל גיל 50 צריכה לבצע צילום חזה וכן אק"ג לפני הניתוח. מטופלות מעשנות צריכות לבצע צילום חזה אחרי גיל 40 וכמובן להפסיק לעשן כשבועיים טרום הניתוח.

  •  
  • בדיקת עיניים – מומלץ לערוך בדיקת עיניים אצל רופא עיניים על מנת לשלול בעיות שעלולות להחמיר, בעקבות הניתוח.
  • הפסקת נטילת תרופות מדללות דם – במקרים מסןיימים מומלץ להפסיק נטילת תרופות אשר מדללות את הדם כגון אספירין מספר ימים לפני הניתוח.
  • צום – במידה והניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית, יש לצום כ-8 שעות לפניו.
  • הסרת תכשיטים ועדשות מגע–  כל מה שאינו טבעי כולל איפור, תכשיטים, עגילים, עדשות מגע ועוד, יש להסיר לפני הניתוח.

הסוגים השונים של ניתוח הרמת עפעפיים

ישנם 2 סוגים מרכזיים של ניתוחים. עליונים ותחתונים. הנה ההבדלים הבולטים שבין 2 סוגי הטיפולים.

ניתוח להרמת עפעפיים עליונים: ניתוח אשר במהלכו מבצע הרופא חתך קטן. דרך אותו חתך מסירים את עודפי השומן ואת עודפי העור, החתך מתבצע במקום מדויק בקפל של העין, כך שלא נשארת צלקת הנראית לעין לאחר מכן.

ניתוח להרמת עפעפיים תחתונים: הניתוח להרמת עפעפיים תחתונים מתחלק בדרך כלל ל-2 גישות מרכזיות שונות – על פי הגישה הראשונה מבצעת הרופאה המטפלת חתך חיצוני מתחת לריסים, להסרת עודפי עור ומתוכו גם לכרות שומן. על פי הגישה השנייה לא מתבצע חתך בעור החיצוני כך שעודפי השומן מוסרים דרך החלק הפנימי של העפעף.

למה עלי לצפות לאחר הניתוח?

מטרת הניתוח היא בראש ובראשונה להקנות מראה אסתטי, ערני? ובריא לעיניים ולפנים באופן כללי. אחד היתרונות הגדולים שבניתוח להרמת עפעפיים, הוא הדרך הטבעית בה נראות העיניים לאחר הניתוח, הוסיפו לכך את היעדר הצלקות הנראות, וקיבלתם ניתוח שאחוזי המטופלים שמרוצים ממנו הוא גבוה מאוד.

כבר לאחר הורדת החבישות ניתן יהיה לראות את השינוי שחל במבנה העין, בארובת העין וכמובן במיקום העפעפיים – עיניים שפעם היו נראות סגורות למחצה ועייפות מאוד, יראו לפתע פקוחות לרווחה, ערניות וצבען יבלוט. את התוצאה של הניתוח, ניתן יהיה למדוד בצורה טובה לאחר תקופה של בין חודשיים לשלושה, כאשר תוצאה סופית תתקבל לאחר כשנה.

חדשות טובות נוספות, הן הישארות תוצאות הניתוח לתקופה ארוכה שיכולה להגיע למספר רב של שנים.

איפה הכי כדאי לבצע את הניתוח?

ניתוחים כירורגיים אסתטיים עושים רק אצל המומחים.תמצאו פלסטיקאית מומחית בעלת שם בתחומה. כאשר אתן בוחרות קליניקה בו תעברו ניתוח פולשני כמו הרמת עפעפיים חשוב כל כך שתבחרו נכון. זה חשוב על מנת להימנע מסיכונים וסיבוכים מיותרים, להגיע לתוצאות הכי טובות, ובעיקר בשביל שכאשר תעצמו את העיניים ואת העפעפיים תוכלו להיות רגועות ולדעת שאתן בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש.

 

אולי יעניין אותך גם:

    Scroll to top caret