ניתוחי פנים משולבים: שיפור משמעותי בהליך אחד

ניתוחי פנים משולבים הפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות. אנשים רבים בוחרים לעבור אותם על פני ניתוחי פנים בודדים, בייחוד בשל העובדה שניתן לתקן ולשפר חלקים שונים בפנים בהליך שמשלב כמה פרוצדורות בניתוח אחד. כל הליך כירורגי המתבצע משלים את האחר ויחד הם מקנים מראה פנים צעיר, רענן ואטרקטיבי. אילו סוגים

ניתוחי פנים משולבים הפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות. אנשים רבים בוחרים לעבור אותם על פני ניתוחי פנים בודדים, בייחוד בשל העובדה שניתן לתקן ולשפר חלקים שונים בפנים בהליך שמשלב כמה פרוצדורות בניתוח אחד. כל הליך כירורגי המתבצע משלים את האחר ויחד הם מקנים מראה פנים צעיר, רענן ואטרקטיבי.

אילו סוגים קיימים? מהם היתרונות שהם טומנים בחובם? לאיזו תוצאה סופית נצפה? כל התשובות כבר מחכות לכם כאן.

מהם ניתוחי פנים משולבים ומדוע הם כה פופולריים?

הטכניקה של שילוב ניתוחי פנים פלסטיים הפכה לפופולריות ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. הניתוחים מורכבים ממספר ניתוחים פלסטיים באזור הפנים לשיפור והצערת המראה. חשוב לדעת לבחור את השילובים הנכונים והמדויקים עבור כל מטופל ומטופלת ולכן ניתוחים אלו מבוצעים על ידי רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית.

יתרונות של ניתוחי פנים משולבים

בשיטת שילוב של כמה ניתוחי פנים יחד, ניתן להגיע אל המראה הרצוי במהלך ניתוח אחד בודד. שיטה זו מביאה עמה מגוון יתרונות ונחשבת למומלצת ויעילה במיוחד.

כמה ניתוחים בהרדמה אחת

אחד היתרונות הבולטים של ניתוחי פנים משולבים נוגע להרדמה. מתבצעת הרדמה אחת, מה שמנמיך את הסיכונים הכרוכים בה.

 תקופת התאוששות קצרה יותר

זמן ההחלמה מהניתוח מתקצר בשל העובדה שכמה אזורים בפנים מתאחים במקביל.

ניתוחי פנים משולבים משלימים

במקרים רבים הניתוח הנוסף קשור באופן ישיר לניתוח העיקרי ומשלים אותו לקבלת התוצאה הסופית הרצויה. למשל, ניתוח מתיחת פנים יכול לכלול בתוכו גם מתיחת מצח, ניתוח הרמת עפעפיים ושאיבת שומן בצוואר להשלמת העיצוב. הם מעניקים למטופלים את מראה הפנים האידאלי שתמיד חשקו בו וביכולתם לשנות ולשפר את הפנים באופן דרסטי. מעבר ליתרונות האסתטיים הם גם מעניקים יתרונות רגשיים ומסייעים בשיפור הביטחון והדימוי העצמי.

ניתוחי פנים משולבים עם מתיחת פנים

בשיטות המתקדמות של היום, מתיחת פנים מתבצעת במטרה להרים את הפנים ולא למתוח אותם, תוך שמירה על מראה טבעי. מאחר והמתח מופעל ישירות על שרירי הפנים, לא מופעל מתח על העור. מה שמסייע בריפוי מהיר ויעיל יותר. כדאי לבצע מתיחת פנים לפני שנוצרת צניחה דרסטית של העור וכאשר העור עדיין שומר על האלסטיות שלו. כך התוצאה של הניתוח יכולה להישמר למשך זמן רב יותר. ניתוח מתיחת פנים יכול להתבצע לצד ניתוחי פנים משולבים אחרים כמו הרמת עפעפיים, הרמת מצח או גבות, מתיחת צוואר, וניתוחים נוספים. התוצאה המתקבלת משילוב של כמה אזורים היא מראה פנים צעיר, רענן, אסתטי וסימטרי.

מתיחת פנים ועפעפיים

עד לא מזמן, לא הייתה קיימת אפשרות לבצע מתיחת פנים והרמת עפעפיים באותו הליך, אלא בניתוחים נפרדים בלבד. היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה בכלל והרפואה האסתטית בפרט, ניתן לבצע מתיחת פנים ועפעפיים בהליך אחד. מתיחת פנים ועפעפיים משלבת בין 2 ניתוחים בהליך כירורגי יחיד. ניתוח זה מעניק למטופלים טיפול אנטי אייג'ינג איכותי ומקיף.

היום קיימות הרבה יותר אפשרויות מאי פעם להצערת מראה הפנים בניתוחי פנים משולבים. ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים מעניק מראה אחיד, חלק, נקי ואסתטי. המטרה העיקרית של הניתוח היא להחזיר לפנים את החיוניות שלהן תוך שמירה על הרמוניה טבעית והתאמה למבנה הפנים. 

אולי יעניין אותך גם:

    Scroll to top caret