טיסות זולות ללונדון

העיר לונדון, עיר הבירה של אנגליה, היא יעד תיירותי מבוקש ופופולארי מאוד. הקרבה שלה לישראל ומשך הטיסה הקצר, כמו גם האפשרויות הרבות שהיא מציעה לתייר ולנופש, הופכים אותה ליעד כדאי, מהנה ולכן גם מבוקש. אם אתם מחפשים חופשה משפחתית, חופשה זוגית, חופשה למטרת קניות או חופשה לבילוי תרבותי, תוכלו למצוא

העיר לונדון, עיר הבירה של אנגליה, היא יעד תיירותי מבוקש ופופולארי מאוד. הקרבה שלה לישראל ומשך הטיסה הקצר, כמו גם האפשרויות הרבות שהיא מציעה לתייר ולנופש, הופכים אותה ליעד כדאי, מהנה ולכן גם מבוקש. אם אתם מחפשים חופשה משפחתית, חופשה זוגית, חופשה למטרת קניות או חופשה לבילוי תרבותי, תוכלו למצוא את התשובה ואת היעד בלונדון.

ניתן בהחלט למצוא כרטיסי טיסה במחירים משתלמים ללונדון, בעיקר אם תחכו לרגע האחרון. חשוב לבצע סקר שוק, לחפש את העסקה הטובה ביותר ולדבר עם כמה סוכני נסיעות. כדאי לרשום את כל הפרטים ואם יש סוכן שמציע לכם מחיר גבוה, אתם בהחלט יכולים להציג בפניו את ההצעה הזולה יותר שקיבלתם, ובדרך כלל הסוכן יסכים להוריד את המחיר. אם מדובר בעסקאות שכוללות דילים של מלון וטיסה, כדאי לכם לברר באיזה מלון תשוכנו ואז לבדוק באתר המלון כמה תעלה הזמנה ישירות ללא תיווכה של סוכנות נסיעות. במקרים רבים ניתן לחסוך כך סכום לא מבוטל של כסף.

טיסות זולות ללונדון

מכיוון שלונדון קרובה יחסית, ניתן להמתין לרגעים האחרונים- יומיים או אפילו יום לפני התאריך המבוקש, ואז לחפש טיסות זולות. כמו כן, אם אין לכם מועד ספציפי או תאריך שבו אתם רוצים לנסוע, ואתם יחסית גמישים, תוכלו למצוא טיסות שאינן מלאות ולכן מורידים את מחירי הכרטיסים, וכך לקבל כרטיסים במחירים מוזלים. ללונדון ניתן בהחלט לטוס לסוף שבוע- כלומר מיום חמישי עד יום ראשון בערב או שני בבוקר, ואם אין לכם סוף שבוע מבוקש ספציפי, תוכלו לטוס בהתראה של כמה שעות ולרכוש כרטיסי טיסה זולים במיוחד.

לעתים יהיו טיסות זולות במיוחד, לדוגמה במקרים שבהם הטיסה היא ביום חמישי בשעה מאוחרת, והחזרה ביום ראשון בשעה מוקדמת. טיסות שכאלה יהיו זולות יותר, מכיוון שלמעשה אתם מפספסים חצי יום בילוי בלונדון ביום חמישי, ועוד חצי יום ביום ראשון. אם הדבר לא מפריע לכם, וכל מה שאתם רוצים הוא לבלות קצת בלונדון ולשלם על כרטיס הטיסה כמה שפחות, זוהי אופציה שיכולה להתאים לכם מאוד. כמו כן שימו לב שלעתים מתרחשים בלונדון אירועים שונים שמעלים את מחירי הטיסות ואף את מחירי הלינה במלונות. בררו כמה שיותר מראש כדי שלא תופתעו מהמחירים היקרים.

אם יש לכם תאריך ספציפי שבו אתם רוצים לטוס ללונדון, והתאריך הזה יחסית רחוק, נסו לברר עם סוכנויות הנסיעות או באתרי האינטרנט שלהם על הנחה במחיר למזמינים מראש. לעתים לאנשים שמזמינים זמן רב מראש את כרטיס הטיסה נותנים הנחה כלשהי. בכל מקרה, מומלץ לבצע סקר שוק, ולהיעזר באתרי השוואת מחירים- קיימים כמה אתרים שמשווים את מחירי הטיסות של הסוכנויות השונות וכך ניתן למצוא את המחיר המשתלם ביותר.

אפשרות נוספת להשגת טיסות זולות ללונדון, היא קנייה באמצעות אתרי האינטרנט. סוכנויות נסיעות רבות מפעילות אתרי אינטרנט שבהם ניתן לבצע את כל שלבי הזמנת כרטיס הטיסה והתשלום, ובמרבית המקרים המחיר יהיה זול יותר מהמחיר שתקבלו מסוכן נסיעות פרונטאלי או נציג טלפוני. אין לכם ממה לחשוש, בדקו שהאתר מאובטח כראוי ובצעו את התשלום דרך האתר, וכך תחסכו סכום מסוים.

    Scroll to top caret