כמה עולה כיוון פרונט?

כיוון פרונט הוא טיפול רכב חשוב והכרחי. למעשה כאשר מבצעים כיוון פרונט מחזירים את כיוון הגלגלים שלכם למצבם המקורי כפי שקבע יצרן הרכב. זווית גלגלים תקינה חשובה בשביל יציבות ואחיזה בכביש ובשביל מניעה של שחיקת צמיגים. המחיר של כיוון פרונט משתנה בהתאם לסוג הטיפול (קדמי או אחורי) ובהתאם לסוג הרכב.

כיוון פרונט הוא טיפול רכב חשוב והכרחי. למעשה כאשר מבצעים כיוון פרונט מחזירים את כיוון הגלגלים שלכם למצבם המקורי כפי שקבע יצרן הרכב. זווית גלגלים תקינה חשובה בשביל יציבות ואחיזה בכביש ובשביל מניעה של שחיקת צמיגים. המחיר של כיוון פרונט משתנה בהתאם לסוג הטיפול (קדמי או אחורי) ובהתאם לסוג הרכב. קיבצנו בשבילכם את כל המידע על המשמעות של הטיפול וכמה באמת עולה כיוון פרונט.

מהו זה? ולמה הוא חשוב?

לכל רכב ישנה זווית מדויקת שקבע יצרן הרכב בה אמורים הגלגלים להיות מוחזקים. לאורך זמן הזוויות הללו משתנות בעקבות תנאי הדרך, שחיקה, או חבלות. כאשר זווית הגלגל משתנה האחיזה של הגלגלים בכביש נחלשת והשחיקה של הצמיגים גוברת. נסיעה עם פרונט לא מכוון עלולה להוביל להוצאה כלכלית בגלל הצורך בהחלפת הצמיגים, ואף בסכנת חיים בגלל השליטה הלקויה של הנהג ברכב. כיוון פרונט מתבצע כאשר הרכב מורם באמצעות ליפט.

כמה עולה כיוון פרונט (צמיגים קדמיים)?

כיוון פרונט המתבצע על סט הגלגלים הקדמי הוא השכיח ביותר, משום שהגלגלים הקדמיים חשופים יותר לשינויים. המחיר של כיוון פרונט ברכב משפחתי נע בין 150-350 ₪, כיוון פרונט ברכב מסחרי או טנדר נע בין 350-550 ₪. ההמלצה של מכונאי רכב היא לבצע בדיקה של כיוון פרונט אחת לשנה. כמו כן החלפת חלקים שונים ברכב כמו צמיגים או חלקי הגה מצריכה לבצע כיוון פרונט. כיוון פרונט לגלגלים הקדמיים נמשך כ-40 דקות.

כמה עולה כיוון סרן (צמיגים אחוריים)?

בכיוון סרן מבצעים את אותה הפעולה כמו בכיוון פרונט רק על סט הגלגלים האחוריים. אין צורך לבצע כיוון סרן באופן תקופתי אלא רק במקרה של תאונה או פגיעה אחורית ברכב. כיוון סרן קורה לעתים רחוקות ומשך העבודה שהוא מצריך ארוכה יותר (כשעתיים), לכן הוא גם יקר יותר. המחיר של כיוון סרן ברכב משפחתי נע בין 250-400 ₪, מחיר כיוון סרן ברכב מסחרי או טנדר נע בין 500-700 ₪.

איפה כדאי לבצע כיוון פרונט?

לכיוון פרונט ישנה חשיבות כלכלית ובטיחותית ולכן חשוב לבצע את הטיפול במוסך אמין ומקצועי. מומלץ לראות חוות דעת על המוסך, לבדוק את שנות הניסיון, ואת איכות הציוד שלו. ניתן לבצע כיוון פרונט וכיוון סרן מקצועיים ואיכותיים ב"צמיגי זוארץ". "צמיגי זוארץ" הם מומחי צמיגים בעלי ניסיון של למעלה משלושים שנים. בנוסף לקהל לקוחות רחב, "צמיגי זוארץ" מספקים שירותים למשרד הביטחון, חברות ממשלתיות, חברות מובילות להשכרת רכב ועוד. על ידי ביצוע כיוון פרונט או כיוון סרן ב"צמיגי זוארץ" תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ושהרכב שלכם בטוח לנסיעה.

אולי יעניין אותך גם:

    Scroll to top caret