איך להפוך לקבלן רשום בישראל: כך תעשו זאת

תהליך הבנייה דורש תכנון רב ואין ספק שחשוב שבתור קבלנים חשוב שתהיו מוכנים היטב לפרויקטים שלכם. זה אומר שאתם צריכים לעשות הכל מסודר לפני תחילת כל עבודת בנייה. כמו כן, חשוב לקבלנים לספק שירותים איכותיים על ידי שימוש בחומרים חסכוניים ואיכותיים וטכניקות מתקדמות, תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר של

תהליך הבנייה דורש תכנון רב ואין ספק שחשוב שבתור קבלנים חשוב שתהיו מוכנים היטב לפרויקטים שלכם. זה אומר שאתם צריכים לעשות הכל מסודר לפני תחילת כל עבודת בנייה. כמו כן, חשוב לקבלנים לספק שירותים איכותיים על ידי שימוש בחומרים חסכוניים ואיכותיים וטכניקות מתקדמות, תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר של מודעות לבריאות ובטיחות. במאמר זה נדבר על איך להפוך לקבלן רשום בישראל. מהן הדרישות, מי רושם אתכם וכיצד תעשו זאת.

קבלן רשום

מהו קבלן רשום ומה התפקיד שלו בעבודה?

קבלן רשום הוא אדם המורשה על פי חוק לעבוד בענף הבנייה. תפקידו של קבלן רשום משתנה מחברה אחת לאחרת. אבל בדרך כלל, הוא או היא אחראים לניהול אתר הבנייה ולפיקוח מקיף וקפדני על כל העבודה הדרושה שיש לבצע על מנת להשלים את הפרויקט.

מהן הדרישות כדי להפוך לקבלן רשום?

הדרישות בשביל איך להפוך לקבלן רשום בישראל הן: 

– להיות בעלי תואר ראשון ומעלה במקצוע אליו אתם מגישים את המועמדות.

– לעבור את הבחינה המתאימה ולקבל תעודה.

– לקבל לפחות 3 שנים של ניסיון במקצוע שלכם.

– להירשם בפנקס הקבלנים על ידי רשם הקבלנים.

חברות שרוצות להירשם בפנקס הקבלנים חייבות להגיש את מערך הפרויקטים שלם. יש להגיש אותו בתצהיר מחייב ולחתום בפני עורך דין, ולכן הדיוק הוא מכריע כאן. יש לשלם גם אגרה עבור הבקשה שלכם כאשר תגישו אותה. גובה אגרה זו, נכון לשנת 2023, הוא 543 ש"ח לסניף בו תרצו להירשם.

מי רושם קבלנים רשומים?

האחראי על רישום הקבלנים בפנקס משרד הבינוי והשיכון הוא רשם הקבלנים. זוהי כתובתם הישירה ליצירת קשר לשליחת בקשות לרישום. לכל בקשה יש לצרף מסמכים המעידים על ההכשרה והניסיון הרלוונטיים. אם אתם מעוניינים להירשם כקבלנים ורוצים לברר פרטים נוספים על התהליך, מומלץ לפנות ישירות לרשם הקבלנים. אם יש לכם שאלות כלשהן או שאתם צריכים הדרכה נוספת, אל תהססו לפנות אליהם. מידע על אופן ההרשמה המדויק ניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם.

חשוב לזכור כי רשם אינו מחויב לקבל כל בקשה. לאחר שאתם מקבלים תשובה חיובית מאת רשם הקבלנים, תחויבו גם בתשלום אגרה דו-שנתית על מנת שתוכלו להמשיך להירשם בפנקס הקבלנים.

    Scroll to top caret