החופשה המושלמת לילדים – קלאב מד

חופשה עם הילדים, חייבים להודות, עלולה להיות סיוט. חופשה עם הילדים באחד מכפרי הנופש של קלאב מד היא חוויה מרנינה לבנים ובנות כל הגילאים. בין אם מדובר בנופש קיצי שכולו ים כחול, בריכה, שמחה ושמש מלטפת ובין אם זוהי חופשת סקי צוננת ומרתקת, בכל מקרה קלאב מד מציעה מסגרות מיוחדות

חופשה עם הילדים, חייבים להודות, עלולה להיות סיוט. חופשה עם הילדים באחד מכפרי הנופש של קלאב מד היא חוויה מרנינה לבנים ובנות כל הגילאים.

בין אם מדובר בנופש קיצי שכולו ים כחול, בריכה, שמחה ושמש מלטפת ובין אם זוהי חופשת סקי צוננת ומרתקת, בכל מקרה קלאב מד מציעה מסגרות מיוחדות לילדים בכל הגילאים, לכל ילד בהתאם לגילו, כך שההורים יכולים לבחור בכל רגע נתון אם הם מבלים עם הילדים בצוותא או נהנים מזמן איכות בינם לבין עצמם וללא הזאטוטים. בעצם כך ניתן למצוא את האיזון המושלם בין חופשה משפחתית לבין הנאה אישית.

כמיטב המסורת של כפרי הנופש, המסגרות השונות המותאמות לילדים זכו לשמות ייחודיים דוגמת פטיט, מיני, וג’וניור.

קלאב מד

קלאב מד:

בייבי

בני הארבעה חודשים עד שנתיים מוזמנים לבייבי קלאב מד. צוותים מנוסים יעניקו להם את מלוא תשומת הלב, וידאגו לגרות את חושיהם. כמובן שגם ארוחות מזינות ומנוחת צהריים כלולות בתפריט. בנוסף ייהנו התינוקות בבייבי מטיול באוויר הצח, ממשחקים משמחים ובערב כל המשפחה מוזמנת לאכול בצוותא במסעדה המותאמת במיוחד לתינוקות. בנוסף מכילים חלק ממועדוני קלאב מד חדרים מיוחדים ובהם כל הציוד הנדרש לטיפול בתינוקות – מיקרוגל, אפשרות לעיקור בקבוקי תינוקות, חיתולים וכו’.

פטיט

פטיט הוא הפיתרון האולטימטיבי לפעוטות בני שנתיים עד 4, שנהנים מאיזון מושלם בין השגחה צמודה לבין האפשרות לחקור את העולם ולהתפתח. סדר היום בפטיט כולל משחקים בפנים ובחוץ עם חברים מכל רחבי העולם, ארוחת צהריים בריאה, מנוחת צהריים בריאה לא פחות, טיול רגלי, בילוי בבריכה, ארוחת ערב עם המשפחה ואז עוד בילוי בשעות הערב עם החבר’ה.

מיני

יצירה, ספורט, החל מסקי מים דרך אקרובטיקה וכלה בסקי בשלג, הפעלות שונות, חברים, הכנת מאכלים המאפיינים את המטבח המקומי, הרבה מוזיקה וריקודים, מכל אלה ועוד יכולים ליהנות בני ה-4 עד 11 שמגיעים למיני קלאב מד. הילדים מתנסים בשלל חוויות חדשות, לומדים להכיר את התרבות המקומית ובערב חוזרים להוריהם ומספרים להם על הכל.

ג’וניור

לבני ה-11 עד ה-18, שכל כולם רוח נעורים ואנרגיות אינסופיות, ממתינה מסגרת הג’וניור: מסגרת חופשית המאפשרת בעיקר היכרות עם בני נוער מכל העולם ושלל פעילויות ספורטיביות ובראשן סקי.

קלאב מד פסוורלד (Club Med Passworld)

בקלאב מד ג’רבה תוניסיה, אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם בזכות השילוב בין רצועות חוף נדירות ביופיין, שכיות חמדה היסטוריות ושווקים מלאי רומנטיקה ובקלאב מד ארק אקסטרים, כפר נופש על הרי האלפים המציע גישה לאחד מאתרי הסקי המובילים באירופה – Paradiski, ממתינה לבני ה-11 עד 18 מסגרת חדשנית שעל עיצובה אחראית סופי ז’קמן – ההנאה מובטחת!

    Scroll to top caret