סקי בשוויץ, צרפת או אנדורה

בכל שנה כשמגיעה עונת תיירות הסקי, מתחילה ההתלבטות מחדש, לאן ניסע השנה ומהן חבילות הגלישה השוות ביותר. שוויץ, צרפת או אנדורה, לכל מקום יש את היתרונות שלו ואת מגוון הפעילויות שהוא מציע. סקי באנדורה: אנדורה שוכנת על הגבול בין ספרד לצרפת, מדינה הררית קטנה לנוף הרי הפירנאים. באנדורה שני אתרי

בכל שנה כשמגיעה עונת תיירות הסקי, מתחילה ההתלבטות מחדש, לאן ניסע השנה ומהן חבילות הגלישה השוות ביותר. שוויץ, צרפת או אנדורה, לכל מקום יש את היתרונות שלו ואת מגוון הפעילויות שהוא מציע.

סקי באנדורה:

אנדורה שוכנת על הגבול בין ספרד לצרפת, מדינה הררית קטנה לנוף הרי הפירנאים. באנדורה שני אתרי גלישה מומלצים. Vallnord – אתר שמתאים לגולשים מתחילים-בינוניים, משפחות, יש שירותים לילדים כגון הדרכת גלישה לגילאי 2-4 ולגילאי 4-8. האתר השני המומלץ הוא Ordino Arcalis  שנחשב כגן עדן סודי, המעניק כ- 30 ק"מ של מסלול איכותי והוא מתאים לגולשים אתגריים. יש באתר איזור Off Piste לגולשי ה Free Ride בעל אפשרויות גדושות ומשובחות. האתר ידוע מאד ולכן עמוס בסופי שבוע, אך אם תגיעו באמצע השבוע אין תורים ואין עומסים. באתרים אין בתי מלון מכיוון שהם מוגדרים כשמורת טבע והמלונות נמצאים במרחק של כ- 20 דקות בעיירות הסמוכות.

גלישה בשוייץ:

סקי בשוויץ מאופיין בחוייה מדהימה של נוף הרי האלפים ובעקבות כך מדרונות תלולים לגולשים מנוסים ובשוויץ נמליץ על שני אתרי גלישה. Grindewald שהם אזורי גלישה מיוערים ומעליהם אזורים חשופים. האתר מאופיין במסלולים לכל הרמות כולל Off Piste תלולים, מסלולים למתחילים ומסלולי סנובורד.

Zermatt הוא אתר בעל מרחב גלישה גדול וניתן להרחיב את הסקי פס לאתר האיטלקי הסמוך Cervinia. האתרים מקושרים בניהם עם מעלית ויחד כוללים איזור גלישה של 313 ק"מ. מרבית המסלולים ב Zermatt מוגדרים כאתגריים ומתקדמים לעומת איזור הגלישה האיטלקי שמוגדר לבינוניים ומתחילים. אתר ה Zermatt מציע Off Piste למתחילים עד מקצוענים, Free Ride ואפילו מרכז גדול ל Heli-Ski. מלבד הגלישה באתר, תמצאו גם מסעדות מעולות שאפילו הגולשים שבדרך כלל לא עוצרים את הגלישה עוצרים כאן לטעימה. חבילות הגלישה בשוויץ מוגדרות כיקרות יחסית לאתרים אחרים בעולם המדורגים כמוה, לכן רצוי להגיע עם כיסים מלאים.

סקי בצרפת:

סקי בצרפת מאופיין בשטחים רחבים של גלישה מגוונת: סקי מישורי, סנואובורד, Off Piste עם דרגות קושי של מתחילים עד מנוסים. מרחב הגלישה המפורסם ביותר הוא Les 3 Vallees "שלושת העמקים" שהוא מרחב הסקי הגדול בעולם. הוא מקושר במעליות, מאופיין ב 600 ק"מ של מסלולים המאפשרים גלישה ברצף על כל המרחב, בעשרות מסלולי Off Piste, 183, מעליות וסנואובורד. בצרפת נמצא אתר הגלישה הקשה ביותר לגולשי סקי אתגרי ה Courchevel ובאתר הגלישה הגבוה בעולם ה Val Thorens. החיסרון בחופשות הגלישה בצרפת הוא שאין להם תרבות בילוי של אחרי סקי והעיירות דיי מנומנמות ולכן למי שמחפש תרבות בילוי אחרי הגלישה, חבילות סקי בצרפת יהיו פחות אטרקטיביות.

סקי

ולכן כל שנה עולה שוב אותה ההתלבטות היכן לספק את תשוקת הגלישה ובאיזו מדינה חווית הגלישה תענה על הציפיות. חבילות סקי מתאימות לכל, אם זה יוקרתי זה שוויץ, אם זה משפחתי אנדורה ואם רק גלישה אז צרפת. גלישה נעימה.

    Scroll to top caret