אופניים חשמליות ככלי תחבורה יומיומי

מערכת החשמל יכולה להיות מורכבת על האופניים החדשות או נפרדת להרכבה על האופניים הקיימות – מגוון אפשרויות מגוון רק בשביל להתאים את האופניים החשמליות בשבילך. בעולם המפותח טרנד האופניים שמצריכות אפס מאמץ כבר תפס תאוצה, ישראל כפי שהיא יודעת הכי טוב, נשארת מאחור וקולטת קצת לאט יותר, אך בעיקר בבירת

מערכת החשמל יכולה להיות מורכבת על האופניים החדשות או נפרדת להרכבה על האופניים הקיימות – מגוון אפשרויות מגוון רק בשביל להתאים את האופניים החשמליות בשבילך.

בעולם המפותח טרנד האופניים שמצריכות אפס מאמץ כבר תפס תאוצה, ישראל כפי שהיא יודעת הכי טוב, נשארת מאחור וקולטת קצת לאט יותר, אך בעיקר בבירת התרבות, תל אביב, ניתן לראות את המרחב העירוני הולך ומתמלא באופניים מהירים וממונעים.

אופניים חשמליות

הרעיון מאוד פשוט, בלי פקקים, בלי לחפש חניה, בלי לזהם את האוויר, בלי לשלם הון תועפות על הוצאות שוטפות, דלק, ביטוח, והחלפת חלקים יקרים, ובעיקר – בלי עצבים. אז איך עושים את זה? המעבר מהאופניים המסורתיות לאופניים חשמליות הוא מאוד פשוט, האופציה הראשונה היא לקנות פשוט אופניים חשמליות מוכנות עם כל המשתמע מכך, מצבר, מנוע וכו’ מותקנים על האופנים, ולכך יש מגוון של אופציות בחירה על פי העדפה אישית, אופניים מתקפלות, אופני פנאי, אופני הרים וכו’.

האופציה השנייה היא לקנות את ערכת המנוע ולהרכיב אותה על האופניים הפרטיים. לשם כך יש גם שתי אופציות, לקנות ערכה בה המנוע מורכב על הגלגל הקדמי של האופניים ולשם כך יש להחליף את האופן הקדמי, או לרכוש מנוע שמחברים אותו לשרשרת האופניים ובמקרה הזה האופן המקורי נשאר במקומו.
מהלך החיים היומיומי שלנו מצריך אותנו להתנייע ממקום למקום, בעיקר בתוך העיר אך גם מחוצה לה לערים שכנות, מה שמחייב אותנו להוציא סכום מסוים של כסף, בין אם זה על אוטובוס מפוייך או רכב פרטי למשל.

אז לפני שאתם ממהרים להכניס את היד לכיס ולרכוש חופשי חודשי או קטנוע, חשוב שתכירו את האופציות הנוספות העומדות ברשותכם והפחות מוכרות. האופציה האידיאלית מבחינתכם, למי שמחפש כלי רכב שייקח אותו ברחבי העיר ומחוצה לה בטווח של כ-20 ק"מ ביום, היא האופניים החשמליות. הכלי הידידותי לסביבה שכמעט ואינו מרעיש ואינו פולט גזים רעילים לסביבה, מכיל מנוע שמסוגל להסיע את הרוכב שלו במהירות של עד 30 קמ"ש, וזאת באמצעות סיבובי הפדלים שמניעים את המנוע.

הרכיבה על האופניים יכולה להיעשות בצידי הכביש, או על שבילי האופניים בנוחות וללא הפעלה של מאמץ. המהירות מווסתת ממש כמו בקטנוע והיא ניתנת גם להפסקה מוחלטת בזמן הנסיעה כך שהרוכב יכול גם לרכב באופן המסורתי והטוב ללא המנוע, בין אם זה לעשיית פעילות ספורטיבית, בירידות, או כדי לחסוך במצבר המוגבל לנסיעות ארוכות יותר.

רכיבה על אופניים היא פתרון מעולה לשילוב ספורט במהלך היום ללא תשלום עושק על חדר כושר, וללא הקצבת הזמן שאין לנו מהיום בריצות סביב השכונה. אך מה לעשות שבישראל מזג האוויר החם והלח שגולש גם לעונות כביכול נעימות יותר גורם לכך שהרוכב יגיע לפאב, לאוניברסיטה או למקום העבודה עם אגלי זיעה נוטפים ושני בתי שחי מסריחים – ממש לא מצב נכון להתחיל איתו את היום, עם כל הכבוד לספורט.

אופניים חשמליות יוצרות את הפתרון המושלם למציאת כלי הרכב העירוני האידיאלי במיוחד בישראל החמה והלחה, לנסיעה ללא המתנה לאוטובוס, לרמזור או לרכב שמלפנים, ללא מאמץ, ותוך כדי תרומה אישית לשמירת האוויר מפני זיהום הולך ומחמיר שנגרם בעיקר מפליטת עשן של מכוניות.

    Scroll to top caret