קלאב מד – תפתיעו את עצמכם

מה דעתכם על "חופשה של פעם בחיים"? אבל באמת חופשה של פעם בחיים, למשל בקלאב מד מאוריציוס, או בווילת היוקרה של קלאב מד באי הקריבי מרטיניק? נכון, גם לישון באוהל על גדת נחל בגליל זו חוויה בלתי נשכחת ולפעמים אפילו סופשבוע אצל הדודה והדוד בקרית מלאכי זו חופשה, אבל "פעם

מה דעתכם על "חופשה של פעם בחיים"? אבל באמת חופשה של פעם בחיים, למשל בקלאב מד מאוריציוס, או בווילת היוקרה של קלאב מד באי הקריבי מרטיניק?

נכון, גם לישון באוהל על גדת נחל בגליל זו חוויה בלתי נשכחת ולפעמים אפילו סופשבוע אצל הדודה והדוד בקרית מלאכי זו חופשה, אבל "פעם בחיים" זה פעם בחיים – חוויה חד פעמית באמת. ונופש באחד מאתרי היוקרה של קלאב מד, אותם אתרים הפזורים בלוקיישנים אקזוטיים במיוחד, הוא הדבר האמיתי. סביר להניח שתצטרכו לבקש מהבנק הלוואה לשם חופשה שכזו, אבל שווה להתחנף לפקיד בבנק כדי להרגיש אחר כך שבוע שלם כמו טייקון, או דוכסית.

רשת המלונות (קיצור של Club Mediterranee, מועדון הים התיכון בצרפתית) התחילה את דרכה ב-1950 ככפר נופש צנוע במיורקה שבספרד. בראשית דרכה פנתה הרשת לקהל עממי, בעיקר צעירים שלא נרתעים מלינה בבקתות דלות. בתחילת המאה העשרים ואחת חל מהפך בתפיסת העולם של קלאב מד: המשבר החמור שפקד את החברה, כמו את רוב עולם התיירות בעקבות גל הטרור הקשה, הביא לשינוי ולרצון לפנות אל קהל יעד אחר: אנשים בעלי אמצעים או כאלה שמבינים שלמען חופשה חלומית באמת כדאי להתאמץ ולגייס משאבים. בפרט פונה הרשת אל משפחות עם ילדים ומציעה להם חוויה מפנקת שהכול כלול בה.

מועדוני היוקרה של המלון מדורגים ב-4 וב-5 קלשונים. קלשון, אותו חפץ בעל שלוש שיניים ששימש את פוסידון, אל הימים והאוקיינוסים במיתולוגיה היוונית, כדי לחולל סערות, הוא הלוגו של הרשת, רשת מסעירה בפני עצמה. תמצאו אותם באי פוקט שבתאילנד, אחד הלוקיישנים החביבים במיוחד על ישראלים, במרקש שבמרוקו, בלב חבל פרובנס הקסום שבצרפת, בקנקון האטרקטיבית שבמכסיקו ובמקומות שרק אזכור שמם עוטף הכל באקזוטיקה ציורית ובהבטחה להרפתקה יוצאת דופן: מרטיניק, הרפובליקה הדומיניקנית, גוואדלופ, האיים המלדיבים, איי בהאמה ומאוריציוס.

קלאב מד

אגב, גם בסיני נפתח בשנת 2010 קלאב מד ברמה של 4 קלשונים והכולל גם מתחם יוקרתי במיוחד ברמה של 5 קלשונים. המלון בסיני מציע חוף ים פרטי ויפהפה באורך של 550 מ’, עיצוב מרהיב ברוח מצרים העתיקה, יחס אדיב במיוחד, ספא משובב נפש, וכמובן המון אוכל שאין שום דרך לסרב לו.

גם במרקש, שמקור שמה הוא "עיר האלוהים" בשפה הברברית, תוכלו ליהנות מחוויה שמיימית בארמון המפואר של קלאב מד. המלון במרקש מציע כמובן את כל הפינוקים והיוקרה שטמונים בחופשה בקלאב מד, ומהווה נקודת מוצא נהדרת לטיולים בהרי האטלס המרשימים ובמרקש הציורית.

    Scroll to top caret