מקלחונים בכל בית

מקלחונים הם פיתרון יעיל לחיסכון במים וחיסכון במקום. מעטים האנשים בישראל שממלאים אמבטיה שלמה לרחצה ומעבר לכך, ההעדפה היא למקלחת בעמידה בכל מקרה, גם אם אתם עומדים באמבטיה או בג’קוזי. מקלחונים מודרניים מגיעים בשלל עיצובים וחידושים, ועל כך נפרט במאמר זה. חדר השירותים והמקלחת הוא החדר השימושי ביותר בבית. כולם

מקלחונים הם פיתרון יעיל לחיסכון במים וחיסכון במקום. מעטים האנשים בישראל שממלאים אמבטיה שלמה לרחצה ומעבר לכך, ההעדפה היא למקלחת בעמידה בכל מקרה, גם אם אתם עומדים באמבטיה או בג’קוזי. מקלחונים מודרניים מגיעים בשלל עיצובים וחידושים, ועל כך נפרט במאמר זה.

חדר השירותים והמקלחת הוא החדר השימושי ביותר בבית. כולם משתמשים בו, ואם האורחים שלכם נמצאים אצלכם יותר משעה, הם כנראה יבקשו להשתמש בשירותים גם כן. המסקנה אם כך היא שכדאי להשקיע בעיצוב החדר הזה ולגרום לו להיראות כחלק אינטגראלי מעיצוב הבית.

מקלחונים

מקום אישי, רגוע ויפה

באמצעות מקלחונים אנחנו סוגרים את פינת חדר השירותים לריבוע שיאפשר לנו להתקלח בו מבלי שהמים יותזו, מבלי שהמים יתפשטו על הרצפה ומבלי שיראו אותנו. זה הזמן האינטימי שלנו, זמן לרגיעה ולחידוש הכוחות וככל שהמראה יהיה אסתטי ופרקטי, כך תגבר הנאתכם ואיכות החיים תעלה.

בדרך כלל הם סוגרים את פינת חדר השירותים, כך ששתי דלתות סוגרות עם פינת החדר ריבוע אטום שמגיע עד לשליש מגובה התקרה. יש מקרים שבהם המקלחון יוצא מקיר ישר ואז משתמשים בשלושה קירות ויש גם מקרים נדירים שבהם בעל הדירה רוצה להציב את המקלחון באמצע חדר האמבטיה או לסגור אותו עם דלת בנוסף לקיר.

כיצד נבחר את המקלחון המתאים לבית?

קודם כל, רצוי להתייעץ עם אינסטלטור, או לפחות לשמוע חוות דעת מקדימה מבעל מקצוע של מקלחונים. זאת בכדי לשמוע ממנו על לחץ המים, נקודות ניקוז ומצב הצנרת, כך שלא יקרה מצב שאחרי שהשקעתם כל כך במקלחון יפה, תצטרכו לפרק הכל בשביל לתקן פיצוץ מים.

לרוב מקלחונים צריכים לתפוס לא יותר מארבעים אחוז משטח חדר השירותים. אם המקלחון יורכב בצמוד לאסלה, בדקו שהישיבה על האסלה עדיין תהיה נוחה. אם המקלחון יורכב בצמוד לאמבטיה או ג’קוזי, בדקו שלא יישאר מרווח, שכן המים עלולים להיאסף שם ולגרום לנזקים.

המצאות וחידושים בתחום המקלחונים

תחום המקלחונים התפתח מאוד וכיום יש מקלחונים שעושים מסג’ או כאלו עם ראשי ברז מלמעלה ומהצדדים שנותנים לחץ מים חזק במיוחד. לפעמים יש גם ראש גשם שמותקן מעל הראש ומוריד טיפות כמו גשם טרופי שמעניק חווית מקלחת נהדרת ויש גם מקלחונים עם מושבים נפתחים, למבוגרים או למי שלא רוצה לעמוד.

חידוש נוסף היום הוא מקלחונים זוגיים. זה למעשה מקלחון גדול יותר עם שתי מערכות ברזים, כאשר לכל מערכת יש שליטה אישית על טמפרטורת המים וראש ברז נפרד. החידוש המעניין ביותר הוא סאונה רטובה או יבשה במקלחון הביתי שלכם שבה מתקינים לכם מערכת מיוחדת שמוציאה אדים או חום יבש.

יתרונות של דלתות זכוכית

המקלחונים הנפוצים עשויים מפלסטיק קשיח, אך יותר ויותר לקוחות מעדיפים מקלחוני זכוכית. הם יותר יוקרתיים במראה ויש להם יותר אפשרויות עיטור ועיצוב: חריטות, התזות חול, שילובי מתכות וחיפויי שיש מסביב.

    Scroll to top caret