טיסות ללאס וגאס לבילוי מהסרטים

טיסות ללאס וגאס יקחו אתכם לאחת הערים המפורסמות בעולם, בין השאר בזכות כיכובה בסרטים רבים. ללאס וגאס גם היסטוריה מרתקת, החל מהימים בהם שימשה כנווה מדבר לשיירות שנסעו ממזרח ארצות הברית אל החוף המערבי, דרך שנות השלושים של המאה העשרים בהם צמחה בלאס וגאס תעשיית ההימורים ואיתה התיירות, וכלה בימים

טיסות ללאס וגאס יקחו אתכם לאחת הערים המפורסמות בעולם, בין השאר בזכות כיכובה בסרטים רבים. ללאס וגאס גם היסטוריה מרתקת, החל מהימים בהם שימשה כנווה מדבר לשיירות שנסעו ממזרח ארצות הברית אל החוף המערבי, דרך שנות השלושים של המאה העשרים בהם צמחה בלאס וגאס תעשיית ההימורים ואיתה התיירות, וכלה בימים אלה שבהם מדי יום נוחתות בשדה התעופה מק’קארן מדי יום מאות טיסות ללאס וגאס והעיר שוקקת פעילות נדל"נית ותיירותית.

אחד החידושים בעיר הידועה בכינויה "עיר החטאים" הוא מוזיאון המוקדש למאפיה. יום פתיחתו של מוזיאון מסקרן זה נקבע ל-14.2.2012, שהוא גם יום ולנטיין הקדוש (חג האהבה של הנוצרים) וגם היום שבו אירע "טבח יום ולנטיין" בשיקגו בשנת 1929 – ומן הסתם עוד יום עם שלל טיסות ללאס וגאס מיעדים רבים בארצות הברית ומחוצה לה.

במוזיאון הושקעו מעל 40 מיליון דולר, הוא שוכן בבניין בו היה בעבר בית המשפט הפדרלי של לאס וגאס ויוצגו בו סיפורים, תמונות ומיצגי מולטימדיה אודות המאבק הנצחי בין החוק לפורעי החוק וגם בין פורעי החוק לבין עצמם – למשל, פרנק קוסטלו (שאגב, אחת הדמויות בסרטו של מרטין סקורסזה "השתולים" נקראת על שמו אם כי לא מבוססת על הגנגסטר האמיתי), צ’רלס ("לאקי") לוצ’יאנו האיטלקי, והיהודים מאיר לנסקי ובנג’מין ("באגסי") סיגל.

סיגל זכה להנצחה בסרט "באגסי" בכיכובם של וורן בייטי ואנט בנינג והוא, יחד עם מיקי כהן, לנסקי ואחרים הם אלה שהניחו את התשתית לתעשיית ההימורים בלאס וגאס כפי שאנחנו מכירים כיום ושמושכת אינסוף טיסות ללאס וגאס שנוחתות בעיר המדברית מדי שנה.

טיסות ללאס וגאס

סרטים נוספים המתרחשים בלאס וגאס, ושמן הסתם גם הם מהווים סיבות משכנעות לעלות על טיסה ולהתרשם ממה שמציעה העיר הזאת, הם "פחד ותיעוב בלאס וגאס" (בבימויו של טרי גיליאם ובכיכובו של ג’וני דפ, על פי הרומן המפורסם של האנטר ס. תומפסון), "לעזוב את לאס וגאס" (מייק פיג’יס מביים את ניקולאס קייג’ ואליזבת שו בסרט המאיר את הצדדים הפחות נעימים של עיר החטאים) וכמובן "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" הססגוני, המסחרר ומוצף האדרנלין, בדיוק כמו העיר.

אבל לא רק סרטים גורמים לאנשים מכל רחבי העולם לעלות על טיסות ללאס וגאס, אלא גם שפע האטרקציות שבה. למשל, תעלות כמו בוונציה ובהן שטות גונדולות מצויצות ומלבבות. או שפע חקייני אלביס שלפעמים נדמה כאילו הם נמצאים בכל פינה בלאס וגאס. או המרחב העצום בתוך מלון סיזרס פלאס הבנוי כמו ברומא בימי שיא האימפריה הרומאית. חלק מהעולים על טיסות ללאס וגאס עושים זאת כדי להתחתן שם – וגם זו אטרקציה לשאר התיירים, וכך גם מופעי אריות ודולפינים, הופעות של מיטב האמנים (מליידי גאגא ועד ניל סדקה) ועוד ועוד.

אגב, מישראל אין טיסות ללאס וגאס ללא עצירת ביניים. טיסות לוגאס מישראל עוצרות בדרך כלל בניו יורק, ובמקרים מסוימים בערים גדולות אחרות בחלק המזרחי של ארצות הברית.

    Scroll to top caret