טיסות לניו יורק – לבלות בעיר הכי מלהיבה בעולם

טיסות לניו יורק הן הדרך המהירה והנוחה להגיע לעיר המלהיבה ביותר על פני כדור הארץ, ניו יורק, הלא היא התפוח הגדול ומרובה האטרקציות. מספר תושביה של ניו יורק, נכון לשנת 2011, הוא מעל 8 מיליון וכמספר התושבים, כך נדמה, מספר האטרקציות. לא פלא שמדי יום מגיעות אלפי טיסות לניו יורק

טיסות לניו יורק הן הדרך המהירה והנוחה להגיע לעיר המלהיבה ביותר על פני כדור הארץ, ניו יורק, הלא היא התפוח הגדול ומרובה האטרקציות.
מספר תושביה של ניו יורק, נכון לשנת 2011, הוא מעל 8 מיליון וכמספר התושבים, כך נדמה, מספר האטרקציות. לא פלא שמדי יום מגיעות אלפי טיסות לניו יורק ועליהן רבבות תיירים נלהבים. הן נוחתות באחד משלושת שדות התעופה שמהם ישנה גישה נוחה לעיר: שדה התעופה JFK (על שמו של הנשיא המנוח ג’ון קנדי) השוכן באי לונג איילנד שברובע קווינס, שדה התעופה לה-גוארדיה (על שמו של פיורלו לה-גוארדיה, ראש העיר האגדי של ניו יורק בשנים 1934-1945) שממוקם בקרבת מרכז העיר, ושדה התעופה ניו-ארק שבניו ג’רזי הסמוכה.

טיסות לניו יורק
הטיסות מתחלקות לשני סוגים: טיסות ישירות לניו יורק וטיסות עם חניית ביניים, בדרך כלל בעיר אירופית זו או אחרת. במקרים רבים מהוות טיסות לניו יורק תחנת מעבר לטיסות המשך אל מערב ארצות הברית או אל דרום אמריקה.
לניו יורק מישראל נמשך כ-10 שעות כשהטיסה ישירה. טווח המחירים רחב למדי, וכדאי להתאמץ, להשקיע זמן ולחפש טיסה זולה: התחרות הגדולה בתחום הטיסות לניו יורק מביאה במקרים רבים למבצעים אטרקטיביים, בפרט כאלה של הרגע האחרון, למי שמתאפשרת לו גמישות. כמובן שהחיפוש אחרי טיסה זולה לא צריך להתבצע בכל מחיר, שכן אין טעם לחסוך 50 שקל ולהיתקע בטיסה של 25 שעות עם עצירת ביניים בטג’קיסטן.
רשימת האטרקציות בניו יורק ארוכה כמעט כמו טיסה לעיר התוססת, שמהווה לא רק מטרופולין אנרגטי במיוחד אלא גם סמל לחיים תזזיתיים וגדושים באירועים. בין השאר יובילו אתכם טיסות לניו יורק אל סנטרל פארק הענק, אל טיימס סקוור הומת האדם, הצלילים והמראות אל שלל מגדלים עוצרי נשימה ובהם מגדל טרמפ, מרכז רוקפלר, האמפייר סטייט בילדינג ואחרים, אל שכיות חמדה אדריכליות דוגמת קתדרלת סנט פטריק, אל מעוזי תרבות עמוסים בכל טוב בהם מוזיאון מטרופוליטן לאמנות, המוזיאון לאמנות מודרנית, מוזיאון גוגנהיים ועוד, המוזיאון האמריקאי לקולנוע ואל החנויות הגדולות ביותר בעולם עם המוצרים הטרנדיים ביותר בכל תחום שרק תרצו.
עוד ניתן למצוא בניו יורק שלל אתרים, מראות ואת קו הרקיע המפורסם שמוכרים לכולנו מאינסוף סדרות טלוויזיה (סיינפלד, חברים, מד מן, אחת שיודעת, סקס והעיר הגדולה ועוד ועוד) ומבחר סרטים (מסרטי וודי אלן המוקדמים ועד "אוהב אותך ניו יורק" מ-2009 שמציג 11 סיפורי אהבה קצרים המתרחשים בניו יורק).
הטיסה היא חוויה בפני עצמה – טיסה של 10 שעות, או אף יותר במקרה של עצירת ביניים, תמיד מבטיחה מפגשים מרתקים וביחד עם שירות איכותי כבר מדובר במתאבן מלבב לפני התפוח הגדול.
שימו לב כי עבור רובנו, חופשה בניו יורק, כמו גם בארצות הברית באופן כללי, מצריכה ויזה, ואין טעם לחפש אחרי טיסות לניו יורק בטרם הוסדר נושא זה.

    Scroll to top caret