חופשה בכרתים למשפחה

חופשה בכרתים היא דרך מצוינת להעביר זמן איכות של המשפחה. עד לפני זמן לא רב ישראלים היו נוסעים לטורקיה כדי להעביר שם חופשות משפחתיות, אך כיום יעדים אחרים כבר ממלאים את הצורך הזה. כל חופשה משפחתית שמתחילה בכרתים ממשיכה לאחר מכן בתור זמן איכות משפחתי בארץ. כרתים הוא אחד האיים

חופשה בכרתים היא דרך מצוינת להעביר זמן איכות של המשפחה. עד לפני זמן לא רב ישראלים היו נוסעים לטורקיה כדי להעביר שם חופשות משפחתיות, אך כיום יעדים אחרים כבר ממלאים את הצורך הזה. כל חופשה משפחתית שמתחילה בכרתים ממשיכה לאחר מכן בתור זמן איכות משפחתי בארץ.

כרתים הוא אחד האיים היפים ביותר הנמצאים ביוון והמוני תיירים מגיעים אליו מכל העולם כדי להתפנק בכל האטרקציות שהמלונות מציעים. חופשה בכרתים יכולה להיות חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעה איכותית לצורך עסקים. תמיד אפשר למצוא את הסיבה כדי להגיע לשם. חופשה בכרתים מרגיעה את הנפש.

חופשה בכרתים

חופשה בכרתים: להעניק למשפחה את הטיול הכייפי בכרתים

יש מי שרוצים לצאת לטיול שכזה עם כל המשפחה. ההורים מחפשים לעיתים את זמן האיכות שלהם יחד, עם זאת איזה הורה לא היה רוצה דווקא למצוא את זמן האיכות עם הילדים שלו? כל הורה מבקש לתת לילדיו את הטוב ביותר וחופשה משפחתית איכותית עשויה בהחלט לספק זאת.

יציאה לחופשה ביוון יכולה להיות על בסיס טיול מאורגן או על בסיס טיול פרטי של המשפחה. לכל אחת מן האפשרויות הללו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, בכל מקרה עיקר העניין הוא רצון המשפחה לבלות ביחד. טיולים מאורגנים מציעים חבילות נופש משפחתיות ביניהן גם עסקאות "הכל כלול".

חופשה בכרתים: חופש, שמיים ומים

את הכל ניתן למצוא גם בארץ, אבל חופשה בחו"ל מציעה משהו אחר לגמרי. מצד אחד חופשה ביוון היא חופשה הקרובה אל הבית. אין צורך לטוס יותר מדי או לבלות בשדות תעופה ובתוך מטוסים מעבר לכמה שעות בודדות. מצד שני מדובר על חופשה מעבר לים. זהו מקום אחר, תרבות אחרת, שפה שונה ושינוי מרענן.

המרגוע שמציעים בתי המלון בכרתים שונה ממה שיכולים להציע בתי המלון בארץ. מדובר על תרבות בילוי אחרת, שכל משפחה הייתה שמחה לקבל בתמורה לסכומי הכסף שמוציאים על חופשה. חשוב לומר שכל חופשה משפחתית שיוצאים אליה היא לא חופשה זולה. עם זאת, כדי להנות לא פעם עלינו להשקיע כסף.

ליהנות מיוון

כרתים הינו אי אחד מתוך איים רבים הנמצאים ביוון. התרבות היוונית היא עתיקה מאוד ומהלכים היסטוריים רבים התחילו בה. אם רוצים לצאת עם הילדים לחופשה משפחתית בכרתים אפשר להציע גם סיורים מודרכים אודות תרבות מעניינת זו, על המציאות של היום והקשר שלה אל ההיסטוריה של יוון העתיקה.

חופשה בכרתים היא חוויה שכל משפחה צריכה בשביל עצמה. אסור לוותר אף פעם על זמן האיכות המשפחתי, בין אם הוא בארץ ובין אם הוא בחו"ל. אבל אם כבר יוצאים לאחת כזו, אז רק בכרתים.

    Scroll to top caret